loading...
انجمن های تخصصی » ایکس باکس ها
PES 2014

آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 893 1392/01/28 نظرات (0)

شما در بازی هدایت شخصیتی به نام بوکر را بر عهده خواهید گرفت که علاوه بر حفاظت از دختری به نام الیزابت باید با این ازادی خواه ها نیز بجنگد.الیزابت(که بعدا مشخص میشود که کل اتفاقات در کلمبیا ربطی به این دختر دارد)دارای نیرو های خاصی است که باعث میشود جانش در خطر بیفتد.علاوه بر این او یک نگهبان دارد یک پرنده اهنی نیرومند که به نظر می رسد به الیزابت علاقه خاصی نیز دارد. در بازی چنانچه الیزابت زخمی بشود و یا گیر بیفتد شما باید بلافاصله به کمک او بشتابید. تنوع دشمنان نیز در نوع خود بسیار مناسب است.از سربازان معمولی گرفته تا باس های غولپیکر و نیرومند که هرکدام از این باس ها نقطه ضعف هایی دارند که شما با پیدا کردن انها می توانید این باس ها را نابود کنید.تنوع سلاح ها هم در نمایش های بازی به خوبی جلوه می کند و شما میتوانید بنا به دلخواه خودتان یک اسلحه اتخاب کنید و به مبارزه با دشمنان بپردازید نزدیکی اسمان خراش ها ی کلمبیا میله هایی مانند ریل قطار وجود دارد که بوکر و یا دشمنان می توانند به کمک این میله ها یک مسیر بسیار طولانی را به راحتی طی کنند.همچنین در گوشه و کنار شهر بعضی از اشیا به رنگ زرد هستند که بوکر می تواند با قدرت خاص خودش این اشیا را حرکت دهد و بر علیه دشمنان از ان استفاده کند.

BioShock Infinite XBOX360-COMPLEX

 

admin بازدید : 931 1391/11/20 نظرات (0)

در این نسل دیگر ترس معنی ندارد. درست است که اکثر سازندگان ادعا می کنند که IPهایشان ریشه در ترس دارند، اما این دروغی بیش نیست. Resident Evil 6 که Capcom ادعای ترسناک بودن و پایبند بودن به سبک Survival Horror آن را می کرد، بعد از عرضه دوباره با همان بازی اکشنی روبرو شدیم که بیش از پیش از ریشه اش دور شد. اما در این بین، شاید بازی های انگشت شماری وجود داشتند که همچنان ریشه در خاک ترس دارند و Dead Space هم از این قاعده مستثنی نیست. درست است که نسخه سوم تا حدودی نسبت به قسمت های قبل به سبک اکشن روی آورده، اما هنوز ترس جزو ترکیبات اصلی آن است.زمانی که Dead Space در سال ۲۰۰۸ توسط EA ساخته و عرضه شد، با عنوانی روبرو شدیم که مطابق با فرمول ترس بنیانگذاری شده بود. محیطی با اتمسفر تاریک، دیوارهایی رنگین از خون و جسدهای بی جان نصفه و نیمه همگی جزو این فرمول محسوب می شدند. اما مهم ترین قسمت این فرمول همان فضای مرده و بی جاذبه بود. قهرمان این فضا، مهندسی به نام آیزک کلارک (Isaac Clarke) بود که به دلیل قطع ارتباط رادیویی سفینه USG Ishimura با گروهی وارد این فضا شد. او در ادامه با موجوداتی عجیب به نام Necromorph روبرو می شود و بیشتر اعضا توسط آن ها کشته شده و تبدیل به یک Necromorph می شوند

admin بازدید : 1170 1391/10/18 نظرات (0)

Ubisoft با Far Cry 3 مبارزات بی پایانی خلق کرده و به شما این اجازه را می دهد که هر طور که می خواهید با دشمنان مبارزه کنید. مثلاً از فاصله دور با اسلحه تک تیرانداز حساب آن ها را برسید، با اسلحه خود به دل دشمن بزنید و همه را به گلوله ببندید و یا یک C4 به جیپ وصل کنید و آن را با سرعت به مرکز پایگاه دشمن بفرستید. اما تمام این مبارزات به یک داستان اصلی وابسته هستند. داستان، دیگر همانند Far Cry 2 سیاسی نیست و بیشتر شخصی است و پیرامون خشونت و دیوانگی و شخصیت هایی که همه آن ها مشکلی در مغز خود دارند، روایت می شود. در یکی از مراحل جیسون برادی (Jason Brody) شخصیت اصلی بازی، در یک غار زخمی شده و با بیرون آمدن از آنجا سعی دارد تا یک دکتر پیدا کند. برای مشاهده ی لینک های دانلود و ادامه نقد و بررسی بازی، به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه COMPLEX بازی|

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

admin بازدید : 1154 1391/08/17 نظرات (1)

لس آنجلس در حال نابودی ! استودیو Treyarch از شماره دوم بازی Cod: Black Ops پرده برداری کرد . در این شماره از فن آوری های پیشرفته درون بازی استفاده شده ! که عبارت اند از هواپیماهای بدون سرنشین و ربات. که ممکن است گیمرها را متعجب کند. داستان بازی بین جنگ سرد اول در سال۱۹۸۰ و جنگ سرد دوم در سال ۲۰۲۵ است.Black Ops II خط داستانی متفاوتی دارد و از سلاح های با فن آوری پیشرفته مثل روبات ها و هواپیما های جاسوسی بدون سرنشن و..این بازی علمی تخیلی نیست و Treyarch در یه جلسه گفته که بازی ریشه در حقیقت دارد.با مد جدید Strike Force می توانید تیم رو هدایت کنید و این مد در مرحله ی دوم در سنگاپور به شما امکان می دهد تیمتوتن رو از بالا هدایت کنید (توسط هواپیما ها و سنسور ها ) این کار تا حالا انجام نشده است! شما توانایی ان را دارید که بازی را به عنوان فرمانده به پایان برسانید .یا نقش یک تیرانداز را داشته باشید که روی زمین دراز کشیده و منتظر است یا یک هواپیمای بدون سرنشین ۴ rotor را هدایت کنید و از بالای سر دشمنان را از پای در بیاورید همچنین سوار بر روباتهای بزرگ شده .نبردها به صورت real-time است و گیم پلی نیز روان هست. قابلیت سویچ کردن و تعویض هم در بازی است شما میتوانید سربازی را انتخاب کنید که وسط خط اتش است و با سرباز دیگر از سوی دیگر به دشمن حمله کرده .قدرت ان را دارید که به عنوان فرمانده دستور حمله هوایی و پرتاب بمب را دهید و با هواپیماهای بدون سرنشین تماس گرفته و تعادل را بین نیروهای خود برقرار سازید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه X360ISO بازی|

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

برای مشاهده همه دمو ها و گیم پلی ها اینجا کلیک کنید.

admin بازدید : 3061 1391/08/08 نظرات (0)

نسخه سوم از سری بازی های Assassin’s Creed در مورد انقلاب آمریکا و مبارزه آن ها با بریتانیا است.در ACIII در شهرهایی مانند بوستون، نیویورک و فیلادلفیا قرار می گیرید، اما محیط بازی با وجود این شهرها، همچنان وحشی است و از خشونت بالایی برخوردار است. در دموی به نمایش درآمده، بازیکنان کانر را مشاهده می کنند با استفاده از محیط بازی و درختان مختلف و ساختمان ها، مسیرش را طی می کند. آقای الکس هاچینسون (Alex Hutchinson) کارگردان بازی می گوید: "شکل معماها و بالا رفتن از چیزهای مختلف در این بازی متفاوت است. یکی از قسمت های خوب این بازی انیمیشن های کانر است که بسیار زیبا از کار درآمده اند. همچنین شکل بازی به گونه ای است که بازیکنان می توانند معماهای آن را حل کنند، چون المان های آشنایی برای حل کردن آن ها در نظر گرفته شده اند.شخصیت بازی می تواند از بین درختان عبور کند و یا در بوته ها پنهان شود. او از طبیعت وحشتی ندارد و خودش را بخشی از آن می داند. در یکی از مراحل، کانر به شکلی مخفیانه وارد کمپ نیروهای انگلیسی می شود. او از مسیرهای کوهستانی و آبی، راه خودش را به این کمپ باز می کند و به شکلی حرکت می کند که کسی متوجه او نشود. کانر کمپ را بررسی می کند و چیزی نظرش را جلب می کند

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

Assassins Creed III XBOX360-COMPLEX

برای مشاهده همه دمو ها و گیم پلی ها اینجا کلیک کنید.

admin بازدید : 1873 1391/08/08 نظرات (0)


Need for Speed: Most Wanted 2012 سری جدید از سری بازی های NFS می باشد که توسط شرکت بازی سازی Criterion ساخته شده است . این شرکت با داشتن سابقه ای درخشان در طراحی و ساخت بازی های ریسینگ ، جان تازه ای به NFS داده است . بازی ای که به صورت Open-World می باشد و شباهت زیادی به بازی Burnout Paradise دارد تا نسخه اصلی Most Wanted. شهری که در Paradise قرار داشت، بسیار زیبا و چشم نواز بود و نمونه جالبی از یک شهر خیالی آمریکایی بود. حال آن ها چنین فضایی را دوباره برای Most Wanted به وجود آورده اند که در نوع خودش بسیار جالب است. در بخش تک نفره، شما با هوش مصنوعی مسابقه خواهید داد و پلیس در تعقیب شما خواهد بود و ممکن است در تله های مختلف نیز گرفتار شوید. حال با کمک سیستم Autolog شما می توانید میزان مصافتی که طی کرده اید، سرعت و سایر اطلاعات دیگر را به صورت آفلاین در اختیار داشته باشید و در زمان آنلاین بودن نیز آن ها را با آمار دوستانتان مقایسه کنید.

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

Need for Speed: Most Wanted XBOX360-STRANGE

برای مشاهده همه دمو ها و گیم پلی ها اینجا کلیک کنید

admin بازدید : 1345 1391/07/28 نظرات (1)

یکی از بهترین FPSهای تاریخ است که مکانیزم گیم پلی آن همیشه مدرن و جذاب باقی می ماند. فرمول ساخت این بازی آنقدر پیچیده و ریزبینانه است که وقتی شرکت Bungie از Microsoft جدا شد، بسیاری آینده Halo را چندان درخشان ندیدند، ولی نمایش Halo 4 در E3 امسال چنان زیبا بود که در طول کنفرانس، هرگاه نام ۳۴۳ Industries به زبان می آمد، همه سوت و دست می زدند. نمایش با یک فیلم شروع شد. یک کشتی فضایی از UNSC در حال حرکت است و فرمانده ای می گوید که برای اولین بار در این نسل کشتی های فضایی UNSC هدفی جدا از جنگ دارند.هدف کشف دنیایی جدید است. ناگهان کشتی فضایی توسط جاذبه سیاره ای ناشناخته کشیده می شود و انگار که در مثلث برمودا جذب می شود. ناگهان نمایش وارد بازی می شود و ما Master Chief را مشاهده می کنیم که در همین سیاره عجیب ایستاده و جذب شدن سفینه فضایی را مشاهده می کند.

 

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

Halo 4 RF XBOX360-P2P

 

admin بازدید : 7645 1391/07/18 نظرات (1)

 

دانلود بازی انگری بردز برای XBOX 360

بعد از موفقیت کم نظیر این بازی ورژن‌های دیگری از آن نیز تولید و عرضه شدند که با اتکا به محیط جذاب و ریتم کمدیشان با موفقیت بیشتری روبه رو شدند به طوری که تخمین زده می‌شود مجموعا بیش از ۳۵۰ میلیون دفعه توسط کاربران دانلود شده‌اند. بازی Angry Birds Trilogy شامل نسخه های Angry Birds، Angry Birds Rio، Angry Birds Seasons و Angry Birds Space می باشد. شما هم اکنون می توانید بازی انگری بردز برای ایکس باکس را از سایت تخصصی XBOX ها دریافت نمایید.

برای دانلود لطفا به ادامه مطلب بروید.

 

 

 

admin بازدید : 2136 1391/07/10 نظرات (0)

همیشه عناوینی هستند که بخشی از تاریخ صنعت بازی را تشکیل می دهند. بدون شک سری Resident Evil یکی از همین بازی ها است که توسط شینجی میکامی (Shinji Mikami) بازیساز بزرگ ژاپنی خلق شد. گر چه دیگر میکامی پس از نسخه چهارم از Capcom جدا شد، اما پروژه ساخت RE پایان نیافت.بازی Resident Evil 6 در مکان های مختلفی رخ می دهد و به همین دلیل ما شاهد طراحی ساختمان های مختلف، قسمت هایی در پشت بام و صحنه های کاور گیری بسیار زیبایی در بازی هستیم. برخی از این قسمت ها واقعاً حس ترس خوبی در خود دارند و از این موضوع نیز متشکریم که برخی از کارمندان RE6 به بازی Dead Space علاقه مند هستند و در ساخت آن حضور داشته اند.سیستم بازی در این قسمت را می توان حالت ارتقاء پیدا کرده روند گیم پلی بازی در RE4 دانست که به بازیکنان اجازه می دهد در زمان حرکت نیز تیراندازی کند یا به وسیله سلاح سرد به سمت زامبی ها حمله ور شود. یکی دیگر از قسمت هایی که Capcom آن را در E3 امسال به نمایش درآورد، صحنه هایی بودند که بازیکنان کنترل جیک مولر (Jake Muller) به دست می گرفتند.

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

admin بازدید : 1688 1391/07/04 نظرات (0)

قبلاً استودیوی کانادایی سازنده سری بازی های FIFA اعلام کرده بود که در FIFA 13 شاهد تغییراتی در گیم پلی بازی خواهیم بود. تغییراتی که شامل دریبل ها، ضربه های آزاد و هوش مصنوعی بازی می شوند. در همایش جدیدی که EA برای این بازی برگزار کرد، چند امکان جدید FIFA 13 نیز به نمایش درآمدند. یکی از بخش های جالب بازی، این است که اینبار می توانید کنترل تیم های ملی را در قسمت Career به دست بگیرید. قبلاً تنها این امکان را داشتید که تیم های باشگاهی را کنترل کنید و به عنوان مربی در آن ها فعالیت کنید. زمانی که به عنوان مربی در قسمت Career مشغول به کار می شوید، کنترل تیم های ملی در نوع خودشان جالب می شوند.از یک طرف بازیکنان در تیم های خودشان تلاش می کنند که به تیم ملی برسند و از طرف دیگر شما می توانید آن ها را به تیم ملی فرابخوانید. در این قسمت می توانید بازی های دوستانه انجام بدهید، در مسابقات حذفی شرکت کنید، تورنومنت های منطقه ای برگزار کنید و یا در جام جهانی شرکت کنید که هر چهار سال یکبار برگزار می شود.

 

|بازی به صورت Region PAL و با فرمت ISO می باشد|

|نسخه ی اصلی|

 

admin بازدید : 1581 1391/07/04 نظرات (0)

بازی Pro Evolution Soccer که به اختصار PES نیز نامیده می شود بازگشته است و اینبار کونامی قول داده است تا تغییرات متعددی را در راستای بهبود هرچه بیشتر بازی اعمال کند تا از رقیب دیرینه ی خود یعنی فیفا پیشی بگیرد . در بازی PES 13 هم کنترل کامل توپ، بازی تک‌ضرب، پاس دادن و شوت زدن، دریبل، یک و دو ، بازی با دروازه‌بان و دفاع متقابل کاملا به‌صورت دستی و آزادانه توسط گیمر انجام خواهد شد. این کنترل کامل علاوه بر بالا بردن دقت و واقع‌گرایی بازی، با سخت‌تر کردن کار گیمر هیجان بازی را بالاتر می‌برد . در pes 2013 کنترل همه ی بازی کن ها دست شماست حتی کنترل شوت هایی که شما به در وازه ها وارد می کنید و چون روند بازی این اجازه را به شما می دهد شما می توانید حرکات کل بازی کن ها را عوض کنید. سرعت دریبلینگ این بازی بالا تر رفته بازی با سبک آرام و اهسته در جریان است و به شما اجازه می دهد که به صورت دستی ۹۰ درجه جهت توپ را هنگام ضربه عوض کنید و یا با حرکات بی نظیر نمایشی توپ را در دروازه قرار دهید.

|بازی به صورت Region PAL و با فرمت ISO می باشد|

|نسخه ی اصلی|

:: MSM :: بازدید : 1404 1391/06/20 نظرات (0)

استودیوی High Moon از اینکه War for Cybertron مشکلاتی داشت نمی ترسد و آن را اعتراف می کند. آن ها به بازی ای که ساختند، افتخار می کنند و در همین حین اشتباهات خود را شناخته اند. با Transformers: Fall of Cybertron آن ها سعی دارند تمام ضعف های پیشین را به نقاط قوتی برای بازی خود تبدیل کنند. این یعنی تنوع بیشتر، دوربین بهتر و مهمات های گوناگون. به همین منظور، امسال در همایش D.I.C.E آن ها بازی خود را به نمایش گذاشتند. هیچ چیزی واژه تنوع را بهتر از تغییر حالت یک هلیکوپتر به یک جت، بیان نمی کند. مرحله بازی را با Vortex پیگیری می کنیم. مأموریت، حمله به یک پل بود که توسط Autobotها اشغال شده است.



|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

:: MSM :: بازدید : 1503 1391/06/19 نظرات (0)

یکی از بازی های معروف و قدیمی در سبک ورزشی می باشد که به گونه ای بهترین شبیه ساز بازی هاکی برروی یخ می باشد که توسط شرکت EA منتشر شده است . این بازی با داشتن گرافیک بالا ، گیم پلی ابتکاری جدید ، سرعت و دقت در گرفتن ، خلاقیت و استراتژی در بازی از نکات مثبت این بازی می باشد . نسخه ۱۳ این بازی با پیشرفت های متعدد ، بیش از پیش به یک شبیه ساز ورزش خشونت آمیز هاکی روی یخ تبدیل شده است که بازیکنان می توانند به صورت کامل برروی بازی و کنترل توپ مسلط باشند . متاسفانه در کشور ما گیمر ها علاقه ی زیادی به بازی کردن عناوین ورزشی متفاوت ندارند و بجز بازی هایی مانند Fifa و Pes که شبیه ساز فوتبال هستند و Top Spin و Virtual Tennis که شبیه ساز ورزش تنیس محسوب می شوند بازی های ورزشی دیگر هوادار چندانی ندارند.در چند سال اخیر سری بازی هایی NHL (شبیه ساز هاکی روی یخ) و NFL (شبیه ساز فوتبال آمریکایی) توانستند پیشرفتی چشمگیر و قابل ملاحظه داشته باشند.به طوری که چند سالی است که عنوان NHL از سوی سایت ها و مجلات زیادی به عنوان بهترین بازی ورزشی سال انتخاب می شود.


|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

admin بازدید : 1149 1391/06/06 نظرات (1)

مجزایی جز سبک تضمین شده Rockstar دارد؟ بازی جدید UFG از عناوین بزرگی مثل Assassin’s Creed ،Just Cause ،Batman: Arkham City و فیلم های دهه ۸۰ و ۹۰ سینمای ژاپن الهام گرفته است. این یک بازی است که با افتخار به الگوهای خود اشاره می کند و هیجان بسیاری را به همراه دارد. داستان Sleeping Dogs در مورد یک پلیس هنگ کنگی به نام وی شن (Wei Shen) است. او در این شهر به دنیا آمده، ولی در آمریکا بزرگ شده و برای کسب درآمد بیشتر به ژاپن آمده است.او سری به دوستان قدیمی خود می زند و متوجه می شود که آن ها حالا به تبهکارهای خرده پایی تبدیل شده اند که در پایین ترین سطح فقر هنگ کنگ زندگی می کنند. وی در حقیقت یک پلیس مخفی است که می خواهد وارد یک گروه خلافکار شود. UFG عاشق فیلم های اکشن هنگ کنگی است و این موضوع را در سرتاسر Sleeping Dogs مشاهده می کنیم. شاید این بازی از Open-Worldهای زیادی الهام گرفته باشد و فضا و داستانی شبیه به فیلم های جان وو (John Woo) دارد. وی شن یک قهرمان اکشن معمولی در فیلم های هنگ کنگی است. او سرسخت و با اعتماد به نفس است. داستان بازی نه تنها به خودی خود جذاب است، بلکه به گیم پلی بازی هم کمک می کند و در طول بازی شما می توانید با به دست آوردن XP حرکات جدید در مبارزه یاد بگیرید و یا لباس ها و ماشین های متفاوتی را آزاد کنید.


|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

admin بازدید : 1119 1391/05/22 نظرات (0)

Darksiders II شما را در نقش Death یکی دیگر از چهار سوار آخرالزمان قرار می دهد که مأموریتش آزاد کردن برادرش War و بازگرداندن شهرت اوست. سفر Death همراه با مبارزه علیه شیاطین مختلف و عبور از سرزمین های گوناگون خواهد بود. او بسیار آرام است و قصد دارد کسی را نجات دهد. در Darksiders II او کاملاً به خودش متکی است و همچنین شخصیتی است که می تواند بسیار تغییر پذیر باشد. دونالد کارگردان بازی در اینباره می گوید که بیشتر شدن قابلیت های نقش آفرینی، باعث به وجود آمدن چنین چیزی در بازی شده است. در این بازی قابلیت های زیادی وجود دارند که بازیکنان می توانند به وسیله آن ها، نوع مبارزه ها، زره ها و هر چیز دیگری را تغییر و ارتقاء دهند. حتی او می تواند از آیتم هایی که از سایر دشمنان بدست می آورد هم استفاده کند.

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

admin بازدید : 978 1391/05/01 نظرات (0)

این بازی یازدهمین بازی از سری Test Drive میباشد که ساخته شده است که سازنده‌ی آن استدیو Slightly Mad Studios که Need for Speed: Shift را با همکاری EA ساخته بود ،‌است .ناشر بازی کمپانی نام اشنای Atari است . در نسخه های قبلی سبک بازی open world sandbox بازگشت به سبک arcade racing همانطور که بازی Test Drive 6 اینطور بود و یک spin-off باشد. افسانه فراری بر روی تاریخچه اتومبیلهای فراری متمرکز است و مسابقات : Formula One , rally racing و GT .بیش از ۵۰ اتومبیل از نوع فراری در بازی وجود خواهد داشت و همه انها به صورت کامل چه از داخل چه از خارج طراحی شده اند و حتی افکتهای خسارت انها نیز بخوبی طراحی شده اند.گیم پلی بازی مثل سریهای گذشته خواهد بود با کمی تغییر مانند نسخه های Test Drive 2 و شبیه به Test Drive 6 هست اما Slightly Mad Studios بخشهایی را الهام خواهد گرفت ، سازنده بازی سعی دارد با الهام از بازی NFS مدلهای dynami و افکتهای تخریب را نیز در بازی بنمایش بگذارد .
 

||بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد||

 

Nima بازدید : 1472 1391/04/18 نظرات (0)
 
بازی Spec Ops: The Line از گرد و خاک و ویرانه های Modern Warfare دور شده و به دنیایی آخرالزمانی در یک فضای فانتزی آمده تا مبارزه با شن ها را به نمایش دربیاورد. این بازی در شهر دوبی رخ می دهد که به جهنمی در روی زمین تبدیل شده است. آسمان خراش هایی که زمانی با افتخار رو به آسمان رفته بودند، اکنون زیر شن پنهان شده اند و طوفان های شن آن را محاصره کرده اند. بازماندگان هم در این ساختمان ها زندگی می کنند و سعی می کنند به شکلی خودشان را نجات بدهند. آب ارزش زیادی پیدا کرده و هر کسی آن را داشته باشد، می توان او را ثروتمند دانست و هر کسی که بتواند در این دنیا زنده بماند، واقعاً خوش شانس است.در The Line شما با یک عنوان تیراندازی معمولی روبرو نخواهید بود. شما در این بازی بیشتر در صحنه هایی قرار می گیرید که از فیلم های جنگی بسیار حماسی و از روی سربازهای قهرمانی که دنیا را نجاب می دهند، الهام گرفته اند. بازی Spec Ops شما را به قلب یک دنیای آخرالزمانی می برد که قلب تاریکی در آن قرار دارد. دنیایی که در آن تنها سلاح می تواند بهترین ابزار دست شما باشد. از همان ابتدا بازی انتخاب های مختلفی را پیش روی شما قرار می دهد.
 
برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

Nima بازدید : 2119 1391/04/18 نظرات (1)
 

The Amazing Spider-Man Boxshot

 
 
The Amazing Spiderman یک بازی نام آشنا و اکشن با شخصیت اصلی مردعنکبوتی است که پتانسیل زیادی برای تبدیل شدن به یک بازی عالی را دارد . بازی توسط استودیوی Beenox ساخته شده است . بازی Open-World می باشد و دارای محیط های سربسته و داخلی هم هست. در این بازی شخصیت مرد عنکبوتی از قدرت جدیدی به نام Web Rush بهره می برد که این اجازه را به بازیکنان می دهد تا بتوانند دشمنانشان را به صورت مخفی-کارانه از بین ببرند. در این بازی می توانید با دشمنان زیادی مبارزه کنید و همانند بازی Arkham City ضربه های مختلفی را اجرا کنید و حتی از حمله آن ها نیز جاخالی دهید.اگر در دفاع کردن از خود اشتباه کنید، مرد عنکبوتی صدمه می بیند و لباسش رفته رفته از بین می رود. در این بازی می توانید پیتر پارکر (Peter Parker) را نیز مشاهده کنید و حتی از او در صحنه های اکشن استفاده کنید. روند The Amazing Spider-Man از این قرار است که اتفاقات بازی بعد از وقایع فیلم جدید مرد عنکبوتی رخ می دهند و داستان آن توسط سیموس فاهی (Seamus Fahey) که نویسنده Battlestar Galactica بوده، نوشته شده است. تا این لحظه اطلاعات زیادی درباره شخصیت بازی ارائه نشده و هنوز بسیاری از المان های داستانی بازی نامشخص مانده اند. بیشتر کسانی که بازی را مشاهده کردند، از حالت Open-World بازی هیجان زده شده بودند.
 
برای مشاهده عکس ها و نقد و دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

admin بازدید : 1288 1391/04/17 نظرات (1)

LEGO Batman 2 DC Super Heroesیک بازی اکشن با درون مایه طنر است که برای تمام پلتفرم ها منتشر شده است . اینبار Traveller’s Tales سبک Open-World را به دنیای LEGO Batman آورده است. در حالیکه داستان خیلی خطی خواهد بود و یک ماجرای شر مربوط به جوکر (Joker) و لکس لوتور (Lex Luthor) در آن وجود دارد، این قابلیت برای شما وجود دارد که به بیرون رفته و شهر Gotham را سیاحت کنید.معلوم است که بازی از این لحاظ نگاهی به Batman: Arkham City داشته است. شاید داستان، شما را به یک سری مکان های خاص و محدود ببرد، ولی شما هر لحظه می توانید به مکان های دیگر سر بزنید. بعضی از محیط ها از همان ابتدای بازی قابل دسترسی هستند، ولی بعضی از آن ها نیازمند یک سری مضامین (مثلاً لباس های خاص برای شخصیت ها) هستند. بتمن (Batman) و رابین (Robin) لباس های مخصوص خود را دارند و وقتی آن ها را می پوشند، قابلیت های جالبی پیدا می کنند. لباس های فراوانی در طول مراحل وجود دارند که می توانید آن ها را بدست آورده و از قابلیت هایشان استفاده کنید و حتی در مواقع خاص می توانید خیلی سریع آن ها را عوض کنید.

 

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

admin بازدید : 1100 1391/04/02 نظرات (0)

طبق گفته Codemasters عنوان DiRT: Showdown یکی از درگیرکننده ترین بازی های آن ها است. آن ها انرژی زیادی روی این بازی گذاشته اند و بخش چندنفره بزرگی را برای آن تهیه کرده اند. سیستم جدید RaceNet هم که رکوردهای شما را ثبت می کند، خیلی جالب کار شده، اما شاید این سوال برای شما پیش بیاید که بخش تک نفره چطور است و این جایی است که Codemasters اشاره می کند که این بخش هم مانند قسمت چندنفره آن حرفه ای و جذاب شده است. منوها، ماشین ها و گرافیک محیط همانند DiRTهای قبلی زیبا هستند و همه چیز شبیه به روند کلی بازی های قبلی Codemasters است.هر چند بازی کمی از واقعیت سری های رالی دور شده، ولی فضاسازی خیلی واقعی است. تماشاگرها خیلی طبیعی تشویق می کنند و همه جا پر از لامپ های نئونی است. هر کدام از ۳ بخش ذکر شده، دارای زیرمجموعه ها و ماشین های خاص هستند. بخش سرعت به اندازه سرعت واقعی ماشین ها نیست و کمی غیر واقعی تر و سریع تر است و با Boost کردن می توانید حتی سریع تر از آن هم رانندگی کنید. بخش Gymkhana خیلی بازتر و وسیع تر شده و در جاده هایی مثل Yokohama برگزار می شود که چهار برابر بزرگتر از Battersea است. بخش تخریب بسیار ساده تر و سرراست تر است و خیلی شبیه به بخش های چندنفره بازی هایی مثل King of the Hill ،Knockout و یا Rampage شده است.

admin بازدید : 1971 1391/03/30 نظرات (0)

Kinect Star Wars نام یکی دیگر از عناوینی است که از سنسور کینکت پشتیبانی می کند. سازندگان این عنوان دو استودیوی Terminal Reality و LucasArts می باشند و ناشر آن Microsoft است . بازی در عالمی دیگر در حال جریان است و پلیر می بایست با مهارت های فیزیکی ، با دشمنان درگیر شود . در این بازی از برخی از شخصیت ها ، مکان ها و همچنین وسایل نمادین استفاده شده است . تمام جزئیات با گرافیکی قابل قبول طراحی شده اند و همه چیز به حرکات بازیکن بستگی دارد تا بتواند از بازی کینکت ایکس باکس ۳۶۰ نهایت لذت را ببرد . اگر به دنبال بازی هیجانی و جذاب برای Kinect خود هستید ، این بازی را از دست ندهید ! در ادامه می توانید بازی Kinect Star Wars را با لینک مستقیم از سایت دانلودها دریافت کنید .



| نسخه معتبر و نهایی COMPLEX + نیازمند به LT v3.0+ و کینکت |

|بازی به صورت Region PAL و با فرمت ISO می باشد|
 

aminataei بازدید : 1077 1391/02/28 نظرات (0)

بازی Sniper Elite V2 در ادامه‌ی نسخه یک این بازی ساخته شده است . این بازی برای اولین بازی در سال ۲۰۰۵ روانه ی دنیای گیم شد و به جرات می توان گفت یکی از بهترین بازی مرتبط با جنگ جهانی دوم است . گیم پلی بازی همانند سایر بازی های تیراندازی مثل COD نیست ، در این بازی می بایست با مهارت، صبر و حیله برای رسیدن به ماموریت اقدام کنید تا شناسایی نشوید . شاید در اولین نگاه ، کار صبر و مخفی شدن ، سخت و کسل کننده به نظر برسد ولی با محیط های زیبای این بازی ، این کار لذت بخش خواهد بود . بازی در برلین در حال جریان است جایی که نبرد آلمان و روسیه به حد نهایی خود رسیده است . با استفاده از یک مینی نقشه ، می توانید مکان دقیق دشمنان خود را مشاهده کنید تا برای یافتن یک مکان ایده آل برای مخفی شدن اقدام کنید . تمام پارامترها نظیر فاصله ، راه دید ، قسمت نشانه گیری شده ، اسلحه و … در موفقیت شما دخیل هستند . این بازی برای سه پلتفرم PC ، PS3 و ایکس باکس ۳۶۰ منتشر شده است که هم اکنو نسخه ی XBOX360 آن از سایت دانلودها قابل دریافت می باشد .

 

| نسخه معتبر و نهایی COMPLEX برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی |

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

لینک دانلود در ادامه مطلب

admin بازدید : 1219 1391/02/27 نظرات (0)

Max Payne 3 بازی مکس پین پس از ۱۲ سال دوری بازگشته است و روایتگری داستانی نو و جذاب می باشد . داستان درباره کارآگاهی بازنشته‌است که در دنیایی آشفته و مملو از فساد و خشونت شدید زندگی می‌کند. زمان بازی ۱۲ سال بعد از داستان مکس پین ۲ در سائوپائولو برزیل اتفاق می‌افتد. در این بازی توسط یکی از دوستانتان به شما پیشنهاد کار میدهد و به عنوان یک محافظ برای یک برزیلی کار می کنید … و از آن پس اتفاقات جالبی برایتان در بازی پیش می آید در این بازی مکس روی به مسکن و مشروب خوری آورده و طی اتفاقاتی که برایش بوجود می آید باعث میشود موهای سرش را از ته بزند. درست است که Max Payne یک شوتر سوم شخصص به حساب میامد اما از نظر تمامی منتقدان,Max Payne یک فیلم نوآور در صنعت گیم بود تا یک بازی معمولی و سرگرم کننده.سازندگان در خلق این اثر تمامی المان های یک فیلم نوآور را رعایت کرده بودند.غم,غصه,خشونت,گناه,سیاهی,پوچی,تباهی,تاریکی و از همه مهم تر یک مرد سقوط کرده همه و همه فاکتورهای نوآوری بودند که به Max Payne 1&2 تزریق شده بود.خود فضای نیویورک,کوچه های تنگ و باریک,فضاهای تیره با نورپردازی سیاه و کدر و و برف سنگینی که سردی و بی روحی و را بر فضای کل شهر حاکم ساخته بود قویترین عامل در تحقق این هدف سازندگان به شمار میرفت.از آنجایی که در Max Payne 3 لوکیشن بازی از نیویورک به سائوپائلو برزیل تغییر کرده و حالا برف و سکوت شب جای خود را به آفتاب سوزان و گرمای روز داده لذا این واهمه وجود دارد که سازندگان نتوانند آن حس و حال خاص نوآور Max Payneهای ۱&2 را در Max Payne 3 نیز پیاده کنند .



| نسخه معتبر و نهایی XPG برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی |

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

:: MSM :: بازدید : 1050 1391/02/01 نظرات (0)

 

با بیش از ۱۸ ورزش مسابقه ای مختلف ، بازی جذاب Summer Stars 2012 تمامی ورزش های تابستانی را پوشش می دهد. گیمرها می توانند استعداد خود را در ورزش هایی مثل پرش ۳گام ، دوچرخه سواری در کوه ، رانندگی و یا دوی سرعت به اثابت برسانند و در قسمت Career Mode بازی به یک ورزشکار برتر تبدیل شوند. در حالت مولتی پلیر ، شما می توانید با ۳تن از دوستان خود به طور مستقیم به رقابت بپردازید به طوریکه صفحه بازی به ۴ قسمت مساوی تقسیم می شود. این بازی از دسته های معمولی بازی و همچنین از Kinect پشتیبانی می کند. یکی از گزینه هایی که مخصوص نسخه Kinect می باشد این است که دستگاه به بررسی اندام شما می پردازد و با توجه به تناسب اندام شما ، برای شما رژیم غذایی و برنامه غذایی ارائه می کند. شما از هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه COMPLEX بازی|

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

admin بازدید : 1627 1391/01/31 نظرات (0)

 

بسیاری از افراد برای اولین بار ترس و وحشت دنیای بازی های رایانه ای را با عناوین سایلنت هیل و رزیدنت اویل تجربه کرده اند. متاسفانه طی سال های اخیر این دو فرنچایز محبوب آنچنان که باید و شاید نتوانستند باعث رضایت طرفداران خود شوند. حال فرنچایزهای مذکور در صدد این هستند تا مجددا به روزهای خوب و رویایی خود باز گردند. بدین منظور مسئولین کونامی تصمیم گرفتند وظیفه ساخت نسخه جدید سایلنت هیل را به استدیو نه چندان معروف Vatra Games بسپارند. این بازی اولین بار در ماه آپریل سال ۲۰۱۰ با پسوند Downpour معرفی شد. یک حقیقت غیر قابل انکار آن است که دیگر استدیو ای تحت عنوان Team Silent وجود خارجی ندارد و بسیاری از افراد تاثیر گذار آن استدیو در ساخت Downpour همکاری نخواهند کرد بنابراین، نمی توان انتظار داشت آن فضا، اتمسفر و حس اورجینال بودنی که از ۴ نسخه ابتدایی سراغ داریم را مجددا تجربه کنیم. برای مطالعه ادامه نقد بازی و همچنین دانلود رایگان بازی با لینک مستقیم از سرور اختصاصی وبسایت دانلودها ، به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه COMPLEX بازی|

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

:: MSM :: بازدید : 932 1391/01/31 نظرات (0)

سری بازی های Armored Core سال های زیادی است که توسط استودیوی بازیسازی From Software ساخته و راهی بازار می شوند. تا کنون ۴ نسخه اصلی و چندین نسخه فرعی از این سری راهی بازار شده اند و شماره پنجم نیز قرار بود در سال ۲۰۱۱ راهی بازار شود، اما با تأخیر مواجه شد تا علاقه مندان بتوانند در ماه مارچ این بازی را تجربه کنند. بازی Armored Core V تا این لحظه آخرین نسخه از سری بازی های Armored Core است که توسط استودیوی بازیسازی From Software در دست ساخت است. این بازی نبرد بین ربات ها را به نمایش درمی آورد و بازیکنان در آن با استراتژی های مختلف مواجه می شوند که باید در مبارزه های مختلف از آن ها استفاده کنند. در این بازی می توانید ربات های جنگی خود را به شکل های مختلف و دلخواه طراحی کنید. همچنین این بازی را می توانید به صورت آنلاین و آفلاین با دوستانتان بازی کنید. بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی From Software بزرگترین تغییری که در این نسخه صورت گرفته، بخش آنلاین این بازی است. حتی اگر تنها بخش تک نفره را تجربه کنید و اصلاً به سراغ بخش آنلاین نروید، این تغییرات را در بازی احساس خواهید کرد. زمانی که وارد بخش آنلاین این بازی می شوید، باید گروه خود را انتخاب کنید. همه چیز بر مبنای همین گروه ها برنامه ریزی می شود و در طول بازی با قابلیت های هر گروه می توانید در مبارزه ها شرکت کنید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه PAL-iMARS بازی|

|بازی به صورت PAL Region و با فرمت ISO می باشد|

:: MSM :: بازدید : 900 1391/01/28 نظرات (0)

 

Ridge Racer: Unbounded اولین بازی ای است که طی پنج سال گذشته توسط سازنده فنلاندی یعنی شرکت Bugbear در حال ساخت است. تعریف کلی سری Ridge Racer ترکیبی از Drift کردن، استفاده از نیتروژن و تکه تکه کردن همه چیز بود، ولی حال باید دید Namco قصد دارد با نسخه جدید بازی چه مسیری را پیش بگیرد. Bugbear از حس و حال مسابقات شماره های قبل دور شده، ولی به شدت به ساختار سری Burnout نزدیک شده و به نظر می رسد که این نسخه خیلی اکشن تر از قبل شده است. این نسخه خیلی بامزه است تا جدی و واقع گرا که البته آن ها سعی کرده اند با این موضوع حداقل به اسم Ridge Racer پایبند باشند. مسابقات در شهری به نام Shatter Bay اتفاق می افتند. شهری خیالی که در جایی بین نیویورک و شیکاگو قرار دارد. همچنین اینبار شما می توانید جاده های خود را هم خلق کنید و در بخش آنلاین آن ها را به اشتراک بگذارید. Shatter Bay وسعت زیادی دارد، مسابقات بازی پر سر و صدا و خیلی شلوغ هستند، وسعت تخریب محیط بسیار وسیع است و در حقیقت محیط بازی می تواند نیروی کمکی برای شما باشد که رقیبان خود را از سر راه بردارید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه SWAG بازی|

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

admin بازدید : 961 1391/01/26 نظرات (0)

رزیدنت ایول: ماموریت شهر راکون (به انگلیسی: Resident Evil: Operation Raccoon City) یک بازی ویدئویی در سبک سورویوال هارور و تیراندازی سوم شخص است که توسط شرکت کانادایی اسلنت سیکس و شرکت کپ‌کام در زمستان سال ۲۰۱۱ میلادی منتشر خواهد شد . این بازی ویدوئویی در سری بازی‌های رزیدنت ایول قرار دارد و برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۳، ایکس‌باکس ۳۶۰ و همچنین رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. کارگردانی این بازی برعهده آدام بالید و تهیه‌کنندگی آن برعهده ماساچیکا کاواتا است. کاواتا، تهیه‌کننده دو بازی رزیدنت ایول: مزدوران ۳بعدی و رزیدنت ایول: افشا نیز بوده‌است . داستان و مکان حاضر در این بازی، درجریان رخدادهای رزیدنت ایول ۲ و رزیدنت ایول ۳: نمسیس است. شهر راکون پس از انتشار ویروس تی در سطح شهر، دچار طغیان شده‌است. شهروندان به سرعت به ویروس تی مبتلا و به زامبی تبدیل می‌شوند. ویروس تی، درحقیقت یک سلاح بیولوژیکی بود که توسط شرکت آمبرلا ساخته شد. داستان بازی رزیدنت ایول: ماموریت شهر راکون، بازگویی مجددی از رخدادهای دو بازی اصلی (رزیدنت ایول ۲ و رزیدنت ایول ۳) است که دچار تغییراتی در داستان نسخه‌های اصلی نیز شده‌است. بازیباز، کنترل یکی از شخصیت‌های گروه U.S.S را برعهده خواهد گرفت که پیش از این، چنین شخصیت‌هایی در نسخه‌های اصلی وجود نداشته‌اند. بازیباز همچنین می‌تواند، کنترل یکی از شخصیت‌های نیروهای ویژه ایالات متحده را برعهده بگیرد. ماموریت تیم U.S.S، پاکسازی آثار به‌جای مانده از شرکت آمبرلا درجریان طغیان شهر راکون است. این ماموریت‌ها شامل کشتن بازماندگانی از این طغیان است که برضد آمبرلا مدرکی در اختیار دارند . در بازی ماموریت شهر راکون، شخصیت‌هایی هم حضور خواند داشت که در سری‌های اصلی کارهای مهمی را انجام داده‌اند؛ مانند لیان اس کندی که در نابود کردن هماورد اصلی بازی رزیدنت ایول ۲ نقشی مهم را ایفا کرد.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه iMARS بازی|

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

admin بازدید : 1075 1390/12/17 نظرات (0)

یکی از مهمترین تغییر سیستم گیم پلی مس افکت نسبت به نسخه‌های قبلی، سیستم نقش‌آفرینی آن است. در نسخه‌های گذشته با وجود گستردگی امکانات کلاس‌های مختلف و سیستم ارتقاء آنها، در نهایت هم سیستم نقش‌آفرینی بازی اقیانوسی بود به عمق پنج متر و بدون هیچ چالشی، خطی و مستقیم ادامه پیدا می‌کرد و در نقطه‌ای به اوج خود می رسید. تنها چالش انتخاب قدرت مورد نظر و ارتقاء آن بود. اما درخت نقش‌آفرینی مس افکت ۳ به سیاق بازی‌های نقش‌آفرینی کلاسیک، شاخه‌ای طراحی شده است. در این نوع از سیستم نقش‌آفرینی، با هربار قوی‌تر شدن یک قدرت یا ویژگی، امکانی به گیمر داده می‌شود تا انتخاب کند که چه ویژگی خاصی به آن قدرت یا ویژگی باید داده شود. مثلا برای کلاس سرباز، مهمات آتش‌زا را می‌توان در جهات مختلفی ارتقاء داد، یکی باعث افزایش قدرت آن می‌شود، یکی باعث می‌شود دشمنان پس از تیر خوردن بترسند و کنترل خودشان را از دست بدهند، یکی باعث می شود بقیه اعضای تیم هم از این ویژگی استفاده کنند و دیگری باعث افزایش ظرفیت مهمات اسلحه می شود. برای مطالعه نقد کامل بازی و دانلود بازی با لینک مستقیم به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه COMPLEX بازی|

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|
 

admin بازدید : 1390 1390/10/24 نظرات (1)

سال گذشته، دو بازی از جیمز باند (James Bond) داشتیم. اولی از Bizarre Creation و دیگری از Eurocom و با این حال هیچ فیلمی از ۰۰۷ در دست ساخت نبود. امسال هم یک بازی دیگر از جیمز باند داریم که دنباله ای برای Blood Stone است که البته Bizarre Creation دیگر آن را نمی سازد. همچنین باز هم GoldenEye 007 را خواهیم داشت!GoldenEye 007 یکی از بهترین تیراندازی های اول-شخص Wii است که خیلی خوب کار شده و به شکل معقولی با کنترلر این کنسول قابل بازی است. اینبار Eurocom تصمیم گرفته بازی را برای PS3 و Xbox 360 هم عرضه کند و حال خواهیم دید که این پورت چطور کار خواهد کرد.
به نظر، با عنوان درست و حسابی روبرو هستیم، چون قرار است بازی از نظر وضوح تصویر HD و مناسب کنسول های جدید باشد. اینطور نیست که بازی قبلی را Eurocom بردارد، کمی جلا به گرافیک آن بدهد و همان را روی دستگاه های قوی تر عرضه کند. به نظر Eurocom موتور جدیدی برای بازی در نظر گرفته و قرار است از پایه آن را دوباره سازی کند. کدها تغییر می کنند، بافت ها جایگزین می شوند، انیمیشن های جدید در کنار نورپردازی تازه برای بازی در نظر گرفته شده اند و افکت های حرفه ای به کار گرفته شده اند. حتی هوش مصنوعی قبلی بازی هم تغییر کرده، ولی مراحل از نظر ساختار همچنان مثل قبل هستند. Eurocom نسخه Wii این بازی را ذره به ذره دوباره سازی کرده و بازی خیلی زیباتری طراحی کرده است.

منبع

admin بازدید : 3153 1390/10/21 نظرات (0)

قطعا طرفداران کشتی کچ در ایران این بازی را میشناسند. سری بازیهای WWE هر ساله روانه بازار می شوند و به جای اینکه طرفداران بازی را خوشحال کند, بدتر عصبانی میکند. زیرا چند سالی میشود که افت تکراری شدن به جان این عنوان افتاده است. با خبر تعویض تیم سازنده همه طرفداران امیدوار شدند که شاید این بازی بتواند تغییراتی در بر داشته باشد و بتواند یکی از بهترین ها باشد. چند سال بود شاهد پیشرفت آنچنانی در گرافیک و اللخوصوص گیم پلی این بازی نبودیم و فقط استودیوی Yukes چند کاراکتر را به این بازی اضافه یا کم میکرد. به خاطر همین طرفداران این بازی دلسر و ناراحت شدند. بعد از عرضه شدن بازی All star که گیم پلی سریع و روان بود با گرافیکی جدید نسبت به عرضه نسخه های smack down v.s raw مورد توجه طرفداران قرار گرفت. THQ گفته است که امسال فقط و فقط اسم این بازی تغییر نخواهد کرد و گیم پلی این بازی دچار تغییرات زیادی شده است و گرافیک این بازی هم ارتقاء داده شده است اما بر اساس تصاویر و تریلر این بازی گرافیک این بازی آنچنان هم عوض نشده است. نکته ی بعدی در بازی WWE 12 این است که بالاخره به تماشاگران کنار رینگ اهمیت داده شده و قرار است از لحاظ گرافیکی نسبت به نسخه های پیش تغیراتی مثبت داده شود. برای مرور توضیحات کامل نقد بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

|نسخه SWAG بازی|

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

admin بازدید : 1567 1390/08/22 نظرات (1)
 
دانلود بازی فوق العاده زیبای Assassins Creed Revelations برای کنسول XBOX360 نسخه معتبر COMPLEX
رجیون فری. سری بازی های assassins creed همیشه از داستان های غنی بروردار بوده و شما در دو نسخه ی قبل بازی در نقش یک قاتل به نام اتزیو قرار گرفتید و اکنون در revelation به داستان اتزیو پایان خواهی داد.همان طور که گفته شد شما بار دیگر در نقش ezio auditore da Firenze قرار میگیرید.اتزیو در طول گرفتن انتقام خانواده اش سوالاتی در مورد اجدادش و به خصوص الطایر در ذهنش نقش میبندد که پاسخ دادن به این سوالات در گرو رفتن به قسطنطنیه است و اتزیو نیز راه سفر را پیش میگیرد.اکنون سال ۱۵۱۱ میلادی است و اتزیو حدودا پنجاه سال دارد (پنجاه و دو).قسطنطنیه (استانبول امروزی)که متشکل از چهار منطقه ی beyazid,imperial,galata,constantin است و در راس آن حکومت کاپادوکیه در اوج قدرت حکومت عثمانی قرار دارد.هنگاهی که اتزیو به قسطنطنیه میرود آنجا را در تصرف تمپلار ها میبیند و برای جنگی بزرگ آماده میشود. گیم پلی بازی تغییرات محسوسی داشته است ،آیتم جدیدی به نام hookblade به بازی اضافهه شده است،در شهر قسطنطنیه ساختمان ها به وسیله ی تناب هایی با یکدیگر ارتباط یافته اند و شما به وسیله ی این آیتم جدید که hookblade نام دارد برای انتقال های سریع استفاده کنید.در دو نسخه ی قبل شما فقط دارای یک نوع بمب(بمب دود) بودید که از آن برای فرار از صحنه و یا از بین بردن دید دشمنان و به قتل رساندن آن ها استفاده میکردید این در حالی است که در revelation شما قابلیت استفاده از ۳۰۰ نوع بمب مختلف را خواهی داشت.دید ویژه که eagle vision نام دارد و شما در نسخه های قبلی برای شناسایی افراد مختلف و دیدن آیتم هایی روی دیوار که با دید معمولی مشاهده نمیشوند از آن استفاده میکردید نیز دچار تغییراتی شده و نام آن به eagle sense تغییر کرده است و شما به وسیله ی این قابلیت میتوانید مسیر دشمنان خود را تخمین زده و آن ها را غافلگیر کنید.

 حجم فایل: ۸٫۵ گیگابایت
admin بازدید : 1217 1390/08/16 نظرات (0)
دانلود بازی استثنایی و پرطرفدارCall Of Duty: Modern Warfare 3 برای کنسول XBOX360 نسخه معتبر
STRANGE. در این نسخه، جنگ سختی بین آمریکا و روسیه در گرفته و کار به جایی رسیده که نیروهای روسی وارد خاک آمریکا شده اند. در سومین شماره از سری بازی های Modern Warfare چند مکان جدید به چشم می خورند که انگشت Call of Duty به سمت آن ها نشانه رفته است. اینبار شاهد جنگ در کشورهای آلمان، انگلیس، فرانسه و آمریکا هستیم. دمویی که Activision برای این بازی آماده کرده بود، به دو مرحله تقسیم می شد. قسمت اول در آمریکا بود، جایی که نیروهای روسی قصد دارند اعلام کنند که قدرت برتر دنیا هستند. همان طور که انتظار داشتیم، بازی از جای بسیار مرموزی شروع شد و کسی نمی دانست که چه اتفاقاتی رخ داده که بازیکنان هم اکنون در این قسمت قرار دارند. شما در نقش محافظ رییس جمهور هستید که با یک هواپیما به سمت امریکا برای صلح میرود.Makarov که دوست ندارن صلح برقرار شود به هواپیمای رییس جمهور حمله میکند نمیتواند دختر رییس جمهور را بگیرو ولی خود رییس جمهور را گروگان میگرد و با گرفتن کدهای بمب هاب اتمی از رییس جمهور روس حمله ای بزرگ به سمت امریکا طرح میکند. بعد از اتمام مرحله بازی کاپیتان Price و کاپیتان MacTavish و Yuri را نشان می دهد که در افریقای جنوبی هستند .این سه میخواهند قبل از رفتن به Sierra Leone با یک فروشنده اسلحه معامله ای بکنند. پس از ان بازی شما را در نقش یک مامور SAS قرار می دهد که باید از تحویل دادن اسلحه های بسیار مخرب در اسکله لندن جلوگیری کند...
 حجم فایل: ۸٫۴۲ گیگابایت
admin بازدید : 1025 1390/08/15 نظرات (0)

دانلود بازی خاطره انگیز و استثنایی The Adventures of Tintin برای کنسول XBOX360 برای اولین بار از سایت های ایرانی. شخصیت تن تن (Tintin) در کشور ما تقریباً شناخته شده است و داستان های او جزو معدود کتاب های کمیکی هستند که مورد توجه قرار گرفتند. بازی های متعددی هم از روی این شخصیت جوان ساخته شدند که کم و بیش قابل توجه بودند، اما به تازگی هالیوود دوباره به سراغ شخصیتی رفته که آقای جورجس رمی (Georges Remi) آن را خلق کرد. تن تن، خبرنگار جوانی است که ماجراهای مختلف همه در انتظار او هستند. تن تن قرار است با کمک پیتر جکسون (Peter Jackson) و استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) راهی پرده نقره ای سینما شود و با کمک همین اشخاص معروف هم، راهی دنیای بازی های کامپیوتری خواهد شد. می توانید اشیاء را برداشته و با هدف گیری آن را به سمت دشمن پرتاب کنید. گیم پلی بازی بسیار متنوع طراحی شده، اما نکته مهم اینجاست که همه قسمت های این عنوان نسبت به کتاب های آن وفادار مانده اند. در یکی از Boss Fightهای بازی که آلان (Allan) نام دارد، با یکی دیگر از شخصیت های دنیای تن تن، یعنی کاپیتان هادوک (Captain Haddock) روبرو خواهید شد. در این مبارزه باید آلان را سرگرم کنید و به او حقه بزنید تا او به صورت اشتباه بسته هایی از مواد منفجره را منفجر کند. این کار را در حالی باید انجام دهید که هم باید از دست او فرار کنید و هم به محیط اطراف دقت داشته باشید. در اولین نگاه این بازی، متوجه این موضوع خواهید شد که همه چیز به نسبت خوبی در بازی قرار گرفته اند. مراحل بازی اکثراً دارای معماهای خاصی هستند. خشونت بازی به صورت کارتونی طراحی شده و به همین دلیل هیجان خاصی به بازی بخشیده است. همچنین توجه به منابع اصلی بازی حرف اول را می زند. طراحی انیمیشن های شخصیت های بازی با توجه به آن چیزی که در کتاب ها به چشم می خورد، در بازی دیده می شوند. همه شخصیت های بازی حتی تامسون (Thomson) و تامپسون (Thompson) نیز با همان لوده گری های مخصوصشان در بازی دیده می شوند. حتی در دعواها و ضربه هایی که شخصیت های بازی به یکدیگر می زنند، این موضوع رعایت شده است. طراحی شخصیت تن تن نیز بسیار خوب به نظر می رسد.

حجم فایل : ۸٫۶ گیگابایت

admin بازدید : 1070 1390/08/09 نظرات (0)
برای اولین بار از سایت های ایرانی دانلود بازی محبوب و بسیار زیبای NBA 2K12 برای کنسول Xbox360. سال گذشته استودیوی ۲K Sports، جوایز بسیار زیادی برای بهترین بازی بسکتبال تاریخ، NBA 2K11 دریافت کرد. با این حال، ۲K11 بهترین بازی ورزشی سال پیش نبود و فیفا ۱۱ از EA Sports توانست در مراسم Spike VGA جایزه ی ارزشمند بهترین بازی ورزشی سال را از آن خود کند. اما امسال همه چیز فرق خواهد کرد. ۲K Sports تمام توان و تمرکز خود را بر روی NBA 2K12 گذاشته است تا نه تنها بهترین بازی بسکتبال، بلکه بهترین بازی ورزشی سال شود. در بازی سال گذشته، هوش مصنوعی نقشه های خاصی را در حمله اجرا می کردند. پس از مدتی بازیکن متوجه این حرکات می شد و می توانست با پرش ها و یا توپ ربایی های به موقع، به راحتی بازی هوش مصنوعی را خراب کند. در ادامه حتی اگر توپ هنوز در اختیار هوش مصنوعی بود، آن ها رو به حرکات بعضا ساده تری می آوردند که راحت تر از قبل قابل مقابله بودند. البته خراب کردن بازی هوش مصنوعی در درجات سختی بالا به هیچ وجه کار آسان نبود. در سیستم جدید، هوش مصنوعی اختیارات بسیار زیادی در حمله و دفاع دارد و اگر نقشه ی اصلی آن ها را خنثی کردید، با نقشه ی زیرکانه ی دیگری برای امتیاز گرفتن حمله می کنند. این تغییر بازی را واقعی تر کرده و بازی با هوش مصنوعی را شبیه به بازی با یک رقیب انسان می کند. یکی از مهم ترین تغییرات ایجاد شده در بازی، طراحی موتوری جدید برای فیزیک می باشد که همانند فیزیک ۳۶۰ در فیفا، برخورد ها را واقعی تر می کند. این تغییر در بازی بسیار حائز اهمیت است، چرا که در نسخه ی گذشته اکثر برخوردهای فیزیکی از پیش طراحی شده و تصنعی بود. اما در نسخه ی جدید، بسته به قد، وزن و محل برخورد دو بازیکن، شاهد برخوردهای بسیار واقعی تری هستیم. تاثیر قابل توجه دیگر این سیستم جدید، حرکت زنده ی توپ است.
  
حجم فایل : ۸٫۲ گیگابایت 
admin بازدید : 972 1390/08/04 نظرات (0)



دانلود بازی فوق العاده جذاب و پر طرفدار Pro Evolution Soccer برای کنسول XBOX360 نسخه معتبر Spare. بازی بسیار محبوب PES که یکی از بازی های فوق العاده جذاب فوتبال حرفه ای می باشد و در میان کاربران از محبوبیت بالایی برخوردار است را شرکت Konami منتشر نموده است. اکنون PES 2012 نسخه ای جدید از این سری بازی ها بوده و در آن هوش مصنوعی بازی به صورت قابل ملاحظه ای بهبود یافته است. ضربات پنالتی که در نسخه ۲۰۱۱ با مشکلات زیادی رو به رو بود کاملاً بهبود یافته و کاربر راحت تر می تواند ضربات پنالتی را روانه دروازه حریف کند. بازی تیمی فوق العاده تقویت شده و کاربر می تواند با استفاده از قابلیتی به نام Teamate Control، همزمان دو بازیکن را کنترل کند (بازیکنی که صاحب توپ است و بازیکنی که کاربر می خواهد به او پاس دهد).
حرکات مدافعان و دروازه بان نیز به شکل قابل ملاحظه ای پیشرفت نموده و کاملاً نزدیک به واقعیت است. قابلیت های دیگری هم مانند امکان قرار گیری کاربر به جای بازیکن، مربی و همچنین رئیس باشگاه به این نسخه از بازی اضافه شده است. لایسنس لیگ های معتبر اروپایی که در نسخه قبلی هم خریداری شده بود در این نسخه نیز امکان اجرا خواهند داشت. گرافیک بازی هم نسبت به قبل تفاوت چندانی نکرده اما حرکات بازیکنان، چهره ها، ورزشگاه ها، تصویر برداری ها و نکات ریز دیگر در PES 2012 کمی جذاب تر شده است. در مورد بازیکنان سعی شده حرکات آن ها تطابق زیادی با حرکاتی که به صورت واقعی در مسابقات انجام می دهند داشته باشد و البته به نظر می رسد Konami در این امر بسیار موفق هم عمل کرده است. حالت تمرین به طور کامل متحول شده و با بهبود چشم گیری رو به رو شده است. در تمرینات کاربر خواهد توانست به دستوراتی که خود بازی به وی می دهد تمامی تکنیک های حمله، دفاع، دریبل و … را فرا بگیرد.

 
حجم فایل : ۶٫۴ گیگابایت
admin بازدید : 992 1390/07/12 نظرات (0)
دانلود بازی استثنایی و مهیج Deus Ex Human Revolution برای دارندگان کنسول XBOX. داستان بازی در سال ۲۰۲۷ جریان دارد ، یعنی ۲۵ سال قبل از وقایع اتفاق افتاده در Deus Ex ! داستان اصلی این عنوان ، در پنج شهر مختلف روی می دهدکه از میان آنها می توان به شانگهای و مونترال اشاره نمود. Adam Jensen ، یکی از شخصیت های متزلزل و غیر قابل پیش بینی در Human Revolution است و شما در طول بازی مجبورید با اخلاق و اعمال وی دست و پنجه نرم کنید ، زیرا نقش او را شما عهده دار خواهید بود. وی از افسران امنیتی متشخص در شرکت صنایع Sarif می باشد و مدت هاست که به کار در آنجا مشغول است. کاری که او در این شرکت اعمال می کند ، حفاظت از یک آزمایشگاه تحقیقاتی است که دانشمندان Sarif ، تمام روز در آنجا مشغول بکار هستند. این کمپانی بزرگ که رییس آن فردی است به نام David Sarif ، قصد در انجام تغییراتی روی روحیه و قوای بشر دارد و بیشتر قاصد است تا بشر را به واسطه ی ابزار مصنوعی آن زمان ، قوی و نامحدود جلوه دهد. شاید پیام کلی داستان Human Revolution این است که دنیا در حال رفتن به ناکجا آباد است ! انسان ها در آینده بسیار حریص تر از حال خواهند شد و همین دستیابی به تکنولوژی و مدرنیزه شدن دنیا ، موجب اختلاف میان انسان ها شده و هر قشر ، علیه قشری دیگر دست به انقلاب می زند. گیم پلی Deus Ex: Human Revolution تنها بر اساس مود تک نفره یا Single Player بنا شده است. سازنده سعی دارد تا بیشتر تمرکز خود را روی ساخت این مود قرار دهد و آن را به نحو احسن پدید آورد. در ادامه به معرفی برخی قابلیت ها و ویژگی های مود Single Player خواهیم پرداخت. شاید نتوان این عنوان را یک بازی FPS و یا بازی نقش آفرینی کامل دانست ، اگر Deus Ex: Human Revolution را بازی دو سبکی بدانیم درست تر است. گیم پلی بازی در یک نگاه بسیار تاکتیکی و داینامیک تر از بازی های هم سبک پدید آورده شده است. بازیکن قادر است با استفاده از چندین حالت بازی را انجام دهد که بهترین و جذاب ترین این حالت ها ، مخفی کاری است که در اینجا کارهای Adam شباهت بسیاری به اعمال Sam Fisher در سری بازی های Splinter Cell دارد و گویا از حرکات وی الهام گرفته شده است. یکی از کارامدترین قابلیت ها در این حالت ، سیستم کاور گیری است که با توجه به چندین دمویی که تا به حال از بازی دیدیم می شود ادعا کرد که بسیار عالی طراحی شده است.
admin بازدید : 921 1390/06/23 نظرات (0)



برای اولین بار از سایت های ایرانی دانلود بازی فوق العاده اکشن و استثنایی
Bodycount برای کنسول XBOX360 . بازی Bodycount یک بازی اول شخص شوتر میباشد که در آن شما نقش سرباز بازنشسته ی ارتش آمریکا با نام Jackson Delgadro را بر عهده دارید که در ابتدای بازی به طور مرموزی خود را در منطقه ای جنگی در بخشی از آفریقا و در حال خدمت برای سازمانی تحت عنوانThe Network (شبکه) می یابد. طی مبارزه با دشمنانی که از همه جا بر سر جکسون سرازیر می شوند وی در می یابد که به غیر از شبکه ای که او در آن عضویت دارد، شبکه های بسیاری نیز وجود دارند که برای سلطه بر جهان با یکدیگر رقابت می کنند. شما میتوانید با گزینه های مختلفی که در پیش روی خود دارید مثلا میتوانید عملیات های خود را با هواپیما ، هلکوپتر یا سلاح سبک ، سنگین با پایان برسانید البته گزینه های مختلفی در پیش خود دارید ولی این کار ها در بازی که شما انجام میدهید چندان تاثیری در بازی ندارد و بازی روند خاصی را که دارد میپیماید. با توجه به جنس بازی ای که در پیش رو داریم باید گفت که داستان کم اهمیت ترین بخش بادی کانت محسوب می شود، چرا که وظیفه ی شما در بازی تنها و تنها تخریب تمام چیزهایی است که بر سر راهتان قرار گرفته اند و لازم نیست که برای درک فلسفه ی حاکم بر داستان بازی به ذهنتان فشار بیاورید! در نهیت این بازی یک بازی خوش ساخت با موتور گرافیکی EGO که برای سایخت سری بازی های DiRT 1 , ,2 ,3 نیز از آن استفاده شده میتواند هیجان را در بازیکن با انتها رسانده و لذت انجام یک بازی اکشن را در شما ایجاد کند.


درباره ما
مدیر سایت تخصصی xboxها : تمامی اطلاعات خبرها دانلود بازی دانلود تم تریلر و... در اختیار کاربران گذاشته ایم شما می توانید با عضو شدن نه تنها از آن ها استفاده کنید بلکه می توانید از تالار گفتمان و فروشگاه و ... بهره مند شوید.منتظر نظرات خوبتان هستیم. ((باتشکر)) fb.com/www.xboxha.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما کدام یک از کنسول های نسل جدید را می خرید؟
    سایت تخصصی ایکس باکس ها در فیس بوک

    مارا در Facebook همراهی کنید

    آمار سایت
  • کل مطالب : 263
  • کل نظرات : 515
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 5796
  • آی پی امروز : 133
  • آی پی دیروز : 272
  • بازدید امروز : 217
  • باردید دیروز : 565
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,470
  • بازدید ماه : 1,470
  • بازدید سال : 101,064
  • بازدید کلی : 2,192,507
  • کدهای اختصاصی
    کد های تقلب بازی gta iv بازدید : 45761
    اجرا کننده بازی های ایکس باکس در کامپیوتر بازدید : 34875
    چگونه پدرمان را راضی کنیم تا xbox بخرد بازدید : 20079
    گرفتن اکانت گلد Xbox Live و مایکروسافت پوینت رایگان از سایت bing بازدید : 15059
    گیمر تگ بچه های ایرونی در XBOX Live بازدید : 11139
    آخرین بروز رسانی در قیمت xbox 360 بازدید : 10303
    راهنمای تصویری کامل بازی The Elder Scrolls V: Skyrim بازدید : 9841
    کلیه لوازم جانبی(Accessories) ایکس باکس 360 بازدید : 9781
    نحوه پچ کردن بازی های xgd3 برای lt3 و رایت معمولی آنها بازدید : 8897
    دانلود بازی پرندگان خشمگین Angry Birds Trilogy برای XBOX 360 بازدید : 7645
    ]