loading...
انجمن های تخصصی » ایکس باکس ها
PES 2014

آخرین ارسال های انجمن
aminataei بازدید : 1484 1391/06/21 نظرات (0)
شرکت کونامی ،ناشر عنوان MGS : Ground Zeroes اولین تصاویر رسمی را منتشر کرد.این تصاویر مستقیما از روی دموی این بازی که اولین بار قسمتی از آن در مراسم ۲۵سالگی فرانچایز Metal Gear به نمایش درآمد،گرفته شده است.
در ادامه میتوانید این تصاویر زیبا را تماشا کنید.
aminataei بازدید : 1047 1391/06/17 نظرات (0)

Mass Effect: Paragon Lost با تأخیر روبرو شد. این انیمه که قرار بود در تاریخ 13 نوامبر روی DVD و Blu-ray عرضه شود، در تاریخ 28 دسامبر راهی بازار می شود. لازم به ذکر است که این انیمه را می توان پیش درآمدی بر Mass Effect 3 دانست که درباره گذشته شخصیت جیمز وگا (James Vega) صحبت می کند.

 

 

aminataei بازدید : 1089 1391/06/14 نظرات (0)

جدیدترین تصاویر منتشر شده از بازی Metal Gear Rising: Revengeance در مراسم PAX را می توانید در زیر مشاهده کنید. هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) که در ارتباط با این بازی در همایش PAX به سر می برد، به این موضوع اشاره کرد که Rising و حتی بازی MGS: Ground Zeroes ارتباطی با Project Ogre ندارند.

تصاویر در ادامه مطلب...

aminataei بازدید : 1991 1391/06/09 نظرات (1)

بازی Metal Gear Solid : Ground Zeroes توسط Kojima Productions رونمایی شد.

 این بازی یک عنوان Open – World است که در حال اجرا بروی یک رایانه ی شخصی high – end نشان داده شده است.

 

این هم دو تصویر از بازی در ادامه مطلب...

 

aminataei بازدید : 791 1391/06/08 نظرات (2)

بازی Sleeping Dogs همانند هفته پیش در صدر جدول فروش بازی ها در Uk قرار دارد و بازی Darksiders II نیز در مکان دوم قرار دارد. همچنین بازی Transformers: Fall of Cybertron که این هفته راهی بازار شد نیز در مکان پنجم قرار گرفته است.

Sleeping Dogs 
Darksiders II
New Super Mario Bros. 2 
London 2012: The Official Video Game 
Transformers: Fall Of Cybertron 
LEGO Batman 2: Dc Super Heroes 
Ghost Recon: Future Soldier 
Mario & Sonic London 2012 Olympic Games 
Batman: Arkham City 
LEGO Harry Potter: Years 5-7


 

aminataei بازدید : 1550 1391/05/18 نظرات (1)

 

بازی گرشاسپ که راه امید ما را به یک بازی عالی باز کرده بود،این بار نسخه دوم این بازی را ناشر،لوه زرین نیکان روانه بازار کرده.فراموش نکنیم که معبد اژدها یک بسته الحاقی (Expansion Pack) برای بازی گرشاسپ است.!

aminataei بازدید : 1759 1391/05/11 نظرات (0)

آخرین شماره از مجله ی Famitsu که منتشر شد خبر وجود بخش Ada Wong را در بازی Resident Evil 6 داد.این مجله معتبر همچنین نحوه ی باز کردن ( Unlock)  این بخش داستانی را نیز فاش کرد...

 

aminataei بازدید : 877 1391/05/09 نظرات (0)

مسئولان شرکت اسکوئر انیکس امروز لیست عناوینی که قرار است این شرکت در همایش Gamescom به نمایش در بیاورد را اعلام کردند که به نظر می‌رسد این شرکت نیز با دستی پر به این همایش خواهد آمد.

از مهم‌ترین این عناوین می‌توان به Final Fantasy XIV: A Realm Reborn،نسخه جدید Hitman و Tomb Raider اشاره کرد که بر اساس گفته‌های مسئولان این شرکت این سه بازی نمایش مفصّل و خوبی را خواهند داشت.

 

برای جزئیات بیشتر به ادامه مطلب بروید

aminataei بازدید : 776 1391/05/05 نظرات (0)
Visceral Games و EA به تازگی اسکرین شات هایی جدید از فرنچایز ترسناک خود،یعنی Dead Space 3 منتشر کردند.این تصاویر،مبارزه شخصیت اول بازی را در یک فضای تاریک نشان می دهند و به نظر می آید که عرق سردی را بر پیشانی گیمر ها باقی بگذارد.
در ادامه تصاویر را مشاهده می کنید.
aminataei بازدید : 914 1391/05/05 نظرات (1)

طبق اطلاعات جدیدی که از یک تصویر تبلیغاتی بازی PES 2013 بدست آمده این بازی در ماه اکتبر (دی) امسال عرضه خواهد شد:

این تصویر در سایت Intent Media ودر بخش Sourcebook. قرار گرفته است.
اگر این تاریخ درست باشد یعنی دوباره PES دیرتر از دشمن دیرینه خود یعنی FIFA منتشر خواهد شد.FIFA 13  قرار است در ماه سپتامبر(اذر) منتشر شود.
همچنین در بخش سایت تاریخ فوریه ۲۰۱۳ برای عرضه Metal Gear Rising: Reveangeance اعلام شده است. هنوز کونامی این تاریخ های انتشار را برای بازی های خود تایید نکرده است. قبلا گفته شده بود که PES 2013 سپتامبر و زودتر از فیفا ۱۳ خواهد آمد.

aminataei بازدید : 769 1391/05/04 نظرات (1)
8358.Dead Space 3 GI Exclusive 3 تصاویر DeadSpace 3 دشمنان جدیدی به نام Feeder ها را نشان میدهد

امروز EA Games تصاویر جدیدی از عنوان ترسناک خود به نام DeadSpace 3 منتشر کرد که دشمنانی تحت عنوان Feeders را نشان میدهد.این موجودات به دلیل خوردن گوشت نکرومورف ها به این شکل درآمده اند.در ادامه میتوانید تصاویر این دشمنان را مشاهده کنیم.لازم به ذکر است این بازی برای سال ۲۰۱۳ بر روی هر سه پلتفرم Xbox360/PC/PS3 عرضه میشود.

بقیه تصاویر در ادامه مطلب...

 

aminataei بازدید : 1062 1391/05/01 نظرات (0)

قسمت دوم از فیلم انمیشین رزیدنت اویل تحت عوان Resident Evil  Damnation قرار است پاییز امسال در ژاپن اکران شود و در نسخه های DVD و Blu-ray عرضه شود.در جریان نمایشگاه Comic Con 2012 تریلری جدید از این انیمیشن جذاب که خط داستانی آن به بازی وفادار است به نمایش در آمد که حاوی اطلاعات بسیار جالب نیز بود

در ویدئو شخصی بسیار آشنا که از دوستان لیون اس کندی است مشاهده میشود که در یک نگاه متوجه میشویم که این شخص همان آراک تامیسونشخصیت اصلی بازی Resident Evil: Survivor که در سال ۲۰۰۰ برای کنسول PS1 منتشر شد و به هیچ وجه نتوانست توجه مخاطبان رو جلب کنه.ولی حالا این شخصیت که به فراموشی سپرده شده بود به این سری در قالب انیمیشن بازگشته و به کمک لیون آمده است.در تصاویر زیر میتوانید وی را ببینید.

برای مشاهده ودانلود لطفا به ادامه مطب برویید...

aminataei بازدید : 802 1391/03/12 نظرات (0)

Metal Gear Rising برای اوایل سال ۲۰۱۳ تایید شد این تاریخ در پیش نمایش E3 این بازی مشخص شده است

 

این اولین ویدئو از گیم پلی بازی است که بعد از VGA به نمایش گذاشته می شود

این بازی به صورت اختصاصی برای کنسول های PS3 و Xbox 360 عرضه می شود

ویدئو بازی به محض دریافت در سایت قرار می گیرد

 
Metal Gear Rising
aminataei بازدید : 779 1391/03/06 نظرات (0)

شرکت بازی سازی کپکام اعلام کرد Resident Evil: Chronicles HD در تاریخ ۲۶ ژوئن (۶ تیر) در شبکه‌ی PSN برای امریکای شمالی به قیمت ۲۶ ذلار و ۹۹ سنت عرضه خواهد شد. بازی‌های موجود در این بسته‌ی کالکشن شامل Resident Evil: The Umbrella Chronicles و Resident Evil: The Darkside Chronicles هستند که البته هرکدام از آن‌ها به صورت جداگانه نیز از تاریخ ۱۷ جولای (۲۷ تیر) به قیمت ۱۴ دلار و ۹۹ سنت برای خریداران آماده خواهد بود.

.

aminataei بازدید : 1194 1391/03/03 نظرات (0)

شاید چند سال پیش کمتر کسی تصور می کرد بتمن، شوالیه سیاه و محبوبی که مدت ها بود از اوج کناره گرفته و دیگر اسمی از وی در دنیای بازی و سینما نبود، به ناگاه دوباره قله های موفقیت را یکی پس از دیگری فتح کند و علاوه بر خوشحالی طرفداران قدیمی خود، طرفداران جدیدی نیز کسب کند. این موفقیت که از سینما شروع شد، به دنیای بازی نیز راه یافت و Arkham Asylum به قدری عالی بود که در زمان عرضه به عنوان برترین بازی ابرقهرمانی در تاریخ بازی های رایانه ای مطرح شد. حال می توانیم با اطمینان به شما بگوییم Batman: Arkham City نه تنها Arkham Asylum را پشت سر گذاشته و نام بتمن را برای همیشه جاویدان کرده است بلکه به یکی از بهترین بازی های این نسل تبدیل شده، به نحوی که کمتر عنوانی توانایی رقابت با آن را دارد...

http://up.irdoc.net/images/5kmnl71vbkm1vtbrujnz.gif

aminataei بازدید : 750 1391/02/29 نظرات (0)

پس از چند روز از انتشار بازی مکس پین ۳کم کم وب سایت ها،مجلات معتبر امتیاز دهی و نقد بازی های ویدئویی کار بر روی بازی جدید راک استار،مکس پین ۳ را شروع کردند که تا این لحظه نمرات نسخه ی XBOX360 این بازی به صورت کامل داده شده است که در ادامه میتوانید مشاهده کنید .

Official Xbox Magazine – ۸۰

  • VideoGamer – ۸۰
    • GameTrailers – ۷۶
      • Game Informer – ۹۳

        میانگین : ۸۷

        بقیه امتیازان درادامه مطلب...

aminataei بازدید : 1077 1391/02/28 نظرات (0)

بازی Sniper Elite V2 در ادامه‌ی نسخه یک این بازی ساخته شده است . این بازی برای اولین بازی در سال ۲۰۰۵ روانه ی دنیای گیم شد و به جرات می توان گفت یکی از بهترین بازی مرتبط با جنگ جهانی دوم است . گیم پلی بازی همانند سایر بازی های تیراندازی مثل COD نیست ، در این بازی می بایست با مهارت، صبر و حیله برای رسیدن به ماموریت اقدام کنید تا شناسایی نشوید . شاید در اولین نگاه ، کار صبر و مخفی شدن ، سخت و کسل کننده به نظر برسد ولی با محیط های زیبای این بازی ، این کار لذت بخش خواهد بود . بازی در برلین در حال جریان است جایی که نبرد آلمان و روسیه به حد نهایی خود رسیده است . با استفاده از یک مینی نقشه ، می توانید مکان دقیق دشمنان خود را مشاهده کنید تا برای یافتن یک مکان ایده آل برای مخفی شدن اقدام کنید . تمام پارامترها نظیر فاصله ، راه دید ، قسمت نشانه گیری شده ، اسلحه و … در موفقیت شما دخیل هستند . این بازی برای سه پلتفرم PC ، PS3 و ایکس باکس ۳۶۰ منتشر شده است که هم اکنو نسخه ی XBOX360 آن از سایت دانلودها قابل دریافت می باشد .

 

| نسخه معتبر و نهایی COMPLEX برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی |

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

لینک دانلود در ادامه مطلب

aminataei بازدید : 9841 1391/02/27 نظرات (0)

بازی  The Elder Scrolls V: Skyrim، برای خیلی از بازی دوستان آشناست!

این بازی بهترین بازی سال ۲۰۱۱ شد و همه از قابلیت ها و گستردگی آن در تعجب اند.ولی این بازی باتو به گستردگی اش بسیار باگ دارد توی که در ایران به نام بازی خدای باگ ها نامیده میشود مخصوصا در pc

حالا ما راهنمای کامل بازی به صروت تصویری رو براتون آماده کردیم تا اگر احیانا مشکلی تو بازی داشتید، گیر کردید یا می خواستید تمام اچیومنت های بازی رو گیر بیارید، یه نگاهی به این راهنما بندازید!البته متن اینگلیسی است وتمام توضیحات

راهنمای کامل بازی به صورت تصویری در ادامه مطلب...

درباره ما
مدیر سایت تخصصی xboxها : تمامی اطلاعات خبرها دانلود بازی دانلود تم تریلر و... در اختیار کاربران گذاشته ایم شما می توانید با عضو شدن نه تنها از آن ها استفاده کنید بلکه می توانید از تالار گفتمان و فروشگاه و ... بهره مند شوید.منتظر نظرات خوبتان هستیم. ((باتشکر)) fb.com/www.xboxha.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما کدام یک از کنسول های نسل جدید را می خرید؟
    سایت تخصصی ایکس باکس ها در فیس بوک

    مارا در Facebook همراهی کنید

    آمار سایت
  • کل مطالب : 263
  • کل نظرات : 515
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 5796
  • آی پی امروز : 86
  • آی پی دیروز : 272
  • بازدید امروز : 155
  • باردید دیروز : 565
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,408
  • بازدید ماه : 1,408
  • بازدید سال : 101,002
  • بازدید کلی : 2,192,445
  • کدهای اختصاصی
    کد های تقلب بازی gta iv بازدید : 45759
    اجرا کننده بازی های ایکس باکس در کامپیوتر بازدید : 34873
    چگونه پدرمان را راضی کنیم تا xbox بخرد بازدید : 20079
    گرفتن اکانت گلد Xbox Live و مایکروسافت پوینت رایگان از سایت bing بازدید : 15059
    گیمر تگ بچه های ایرونی در XBOX Live بازدید : 11137
    آخرین بروز رسانی در قیمت xbox 360 بازدید : 10301
    راهنمای تصویری کامل بازی The Elder Scrolls V: Skyrim بازدید : 9841
    کلیه لوازم جانبی(Accessories) ایکس باکس 360 بازدید : 9781
    نحوه پچ کردن بازی های xgd3 برای lt3 و رایت معمولی آنها بازدید : 8897
    دانلود بازی پرندگان خشمگین Angry Birds Trilogy برای XBOX 360 بازدید : 7643
    ]