loading...
انجمن های تخصصی » ایکس باکس ها
PES 2014

آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 980 1390/12/12 نظرات (0)

... شما با کمک این دستگاه می توانید به راحتی یک باشگاه ورزشی را به خانه آورید. البته در این بخش رقبای سرسخت دیگری مانند پلی استیشن Move حضور داشتند که نتوانستند به این مقام برسند.



 

Amazon Kindel Fire:

حمل و نقل بسیاری از وسایل الکترونیکی بسیار سخت است و برای سفر نیز باید یک وسیله راحت را انتخاب کرد. در این بخش نامزهای دیگری مانند آی پد 2، آیفون 4 و نینتندو 3DS وجود داشت که با توجه به مشکلاتی که داشتند نتوانستند این مقام را بدست آورند.
در این بخش کیندل به خاطر صفحه نمایش خوب و اینکه کتاب ها را با قدرت بیشتری پردازش می کرد برنده شد. همچنین به خاطر داشتن امکاناتی مانند Wi-Fi که امکان خرید آنلاین را می داد توانست تا از رقیبان خود پیشی بگیرد.
 

پرطرفدارترین دوربین:

کنون پاورشات G12:

این دوربین کنون قدرت 10 مگاپیکسلی دارد و با زوم پنج برابر و فیلمبرداری 720P چیز جدید را به شما عرضه نمی کند. این دوربین تنها ظاهری حرفه ای و شکیل دارد. البته در این بخش دوربین های دیگری نیز از شرکت هایی مانند نیکون، فوجی و پاناسونیک وجود داشتند اما این دوربین با قدرت خوب و قیمت مناسب توانست برنده این بخش بشود. البته لازم به ذکر است که کیفیت تصویر این دوربین بسیار شفاف و عالی است و همین نکته آن را از دیگر رقبایش سرتر می کند.


پرطرفدارترین وسیله بازی:

Xbox Kinect

کینکت یکی از وسیله بازی هایی است که تا چندین سال دیگر نیز اسم آن را خواهیم شنید. این وسیله فناوری بازی های حرکتی را از Wii گرفت و به بهترین حالت ممکن آن را پردازش کرد و توانست این بخش را به بالاترین حال خود برساند. شما با کمک این دستگاه می توانید به راحتی یک باشگاه ورزشی را به خانه آورید. البته در این بخش رقبای سرسخت دیگری مانند پلی استیشن Move حضور داشتند که نتوانستند به این مقام برسند.


لب تاپ:

Apple Macbook-Air 11”:

این لب تتاپ تمام چیزهایی که کاربران نیاز دارند را در خود جمع کرده استو تمام توانایی های لازم را دارد. از زیبایی و رافت بیشاز اندازه تا بخش های داخلی مانند کارت گرافیک Intel HD که باعث می شود تا بهترین تصاویر را نیز به راحتی ببینید. البته در بازار داخلی قیمت این لب تاپ تا حدی گران است اما با خرید آن دیگر تا چندی سال نیاز به تعویض لب تاپ تان ندارید.


برترین گوشی سال:

سامسونگ Galaxy SII

امسال رقابت در بازار موبایل بسیار زیاد بود و این رقابت بیشتر بین دو گوشی بزرگ آیفون 4S و ساموسونگ Galaxy SII وحود داشت که در این بین گوشی سامسونگ با داشتن یک پردازنده قوی و صفحه نمایش بسیار شفاف و زیبا توانست گوی رقابت را از حریف سر سخت خود گرفته و در این رقابت پیروز شود. البته گوشی های سونی اریکسون و اچ تی سی نیز در این رقابت بودند ولی از ابتدا معلوم بود که نمی توانند حرفی برای گفتن داشته باشند.


تبلت:

Apple iPad2:

شاید شرکت اپل در بخش گوشی ها از رقیب خود شکست خورد اما در این بخش سامسونگ نتوانست پیروز باشد و عنوان برترین تبلت سال به آی پد2 رسید. این تبلت با قدرت بسیار بالا و داشتن سیستم عامل iOS 5 به همراه برنامه های بسیار زیاد آن در این بخش به رتبه یک رسید. در این بخش نیز تبلت های سامسونگ و موتورلا حضور داشتند اما به این عنوان نرسیدند.


 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مدیر سایت تخصصی xboxها : تمامی اطلاعات خبرها دانلود بازی دانلود تم تریلر و... در اختیار کاربران گذاشته ایم شما می توانید با عضو شدن نه تنها از آن ها استفاده کنید بلکه می توانید از تالار گفتمان و فروشگاه و ... بهره مند شوید.منتظر نظرات خوبتان هستیم. ((باتشکر)) fb.com/www.xboxha.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما کدام یک از کنسول های نسل جدید را می خرید؟
    سایت تخصصی ایکس باکس ها در فیس بوک

    مارا در Facebook همراهی کنید

    آمار سایت
  • کل مطالب : 263
  • کل نظرات : 515
  • افراد آنلاین : 36
  • تعداد اعضا : 5797
  • آی پی امروز : 118
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 163
  • باردید دیروز : 608
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,469
  • بازدید ماه : 2,469
  • بازدید سال : 102,063
  • بازدید کلی : 2,193,506
  • کدهای اختصاصی
    کد های تقلب بازی gta iv بازدید : 45811
    اجرا کننده بازی های ایکس باکس در کامپیوتر بازدید : 34881
    چگونه پدرمان را راضی کنیم تا xbox بخرد بازدید : 20079
    گرفتن اکانت گلد Xbox Live و مایکروسافت پوینت رایگان از سایت bing بازدید : 15059
    گیمر تگ بچه های ایرونی در XBOX Live بازدید : 11139
    آخرین بروز رسانی در قیمت xbox 360 بازدید : 10303
    راهنمای تصویری کامل بازی The Elder Scrolls V: Skyrim بازدید : 9841
    کلیه لوازم جانبی(Accessories) ایکس باکس 360 بازدید : 9781
    نحوه پچ کردن بازی های xgd3 برای lt3 و رایت معمولی آنها بازدید : 8897
    دانلود بازی پرندگان خشمگین Angry Birds Trilogy برای XBOX 360 بازدید : 7645
    ]