loading...
انجمن های تخصصی » ایکس باکس ها
PES 2014

آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 933 1392/09/08 نظرات (1)

 

این ویدئو اولین روز فروش اکس باکس وان رو در چندین کشور مختلفه که من هیچ توضیحی نمیتونم دربارش بدم چون

فقط باید این ویدیو رو تماشا کنید!

admin بازدید : 1020 1392/09/01 نظرات (0)

 

با سلام به دوستان و دنبال کنندگان سایت ایکس باکس ها

ببخشید چند وقتی سایت بروز نشد ولی یک ویدیو کامل از امکانات جدید ایکس باکس رو برای دانلود گذاشتم.

باید بگم که کینکت ایکس باکس وان بسیار هوشمند شده است , به صورتی که شما هیچ وقت از کادر خارج نمی شوید چون لزن آن شما را دنبال می کند.

امکان دیگر آن این است که مس توانید از بازی خود فیلم گرفته آن را با افکت هایی میکس کرده و مستقیم آپلود کنید. و خیلی امکانات دیگر که با دیدن این ویدئو عاشق این کنسول می شوید.

شاید شماهم به خاطر تبلیغ منفی رسانه ها نسیت به این کنسول مایوس شده باشید ولی این موضوع بخاطر معرفی بد ماکروسافت از این کنسول فوق العاده است. در ادامه مطلب می توانید این دمو را دانلود کنید. 

admin بازدید : 2142 1392/06/11 نظرات (1)

 

سلام به کاربران و دنبال کنندگان سایت تخصصی ایکس باکس ها 

باز هم دوباره یک تم از تم های xbox 360 برای اولین بار میان سایت های ایرانی را به صورت رایگان برای دانلود گذاشته ایم.

باید بگم پسوند این تم .xzp هست و تمام شکل ظاهری پنل را تغییر می کنه.

تم بسیار زیبای Shuffle میتوانید به ادامه مطلب بروید و دانلود کنید.

 

admin بازدید : 880 1392/06/10 نظرات (0)

مرحله مقدماتی مسابقات بازی های رایانه ای (جام دیجیتال) از 15 شهریورماه همزمان با تهران در سراسر کشور آغاز می شود. مرحله مقدماتی لیگ بازی های رایانه‌ای (جام دیجیتال) از 15 شهریورماه در سراسر کشور آغاز خواهد شد و علاقمندان به بازی های رایانه ای در آن به رقابت خواهند پرداخت...

 

admin بازدید : 801 1392/03/30 نظرات (0)

 سلام به دوستان و دنبال کنندگان سایت تخصصی ایکس باکس ها

در این پست شما را با بازی battlefield 4 آشنا می کنم و مجموعه ای از والپیپر های HD رو در ادامه مطلب برای دانلود گذاشته ام. این بازی مانند بازی های دیگر کنسول های نسل جدید از گرافیک فوق العاده ای برخوردار است. ولی چند باگ آشکار را میشه از تصویر ها پیدا کرد. اگه پیدا کردین کامنت بگذارید.

admin بازدید : 1656 1392/03/29 نظرات (0)

سلام به دوستان و دنبال کنندگان سات تخصصی ایکس باکس ها

تو سایت گشتم هیچ آموزش کاملی در مورد ساخت تم و دانلود سیو پیدا نکردم ولی امروز خودم این رو به صورت تصویری و راحت به همه یاد میدم میدونم بیشتر بچه ها بلد هستند ولی همه یاد بگیرن بهتره

 

 

admin بازدید : 1702 1392/03/29 نظرات (0)

سلام به دوستان و دنبال کنندگان سایت تخصصی ایکس باکس ها

ببخشید خیلی وقت بود مطلب نگذاشته بودم. ایکس باکس وان 30 اردیبهشت رو نمایی شد ولی بدلیل گرفتاری نتونستم خبری بدم. این کنسول دارای پردازنده قوی 8 هسته و رم 8 گیگابایتی است.

در ادامه مطلب عکس های این کنسول را می توانید مشاهده کنید.

admin بازدید : 893 1392/01/28 نظرات (0)

شما در بازی هدایت شخصیتی به نام بوکر را بر عهده خواهید گرفت که علاوه بر حفاظت از دختری به نام الیزابت باید با این ازادی خواه ها نیز بجنگد.الیزابت(که بعدا مشخص میشود که کل اتفاقات در کلمبیا ربطی به این دختر دارد)دارای نیرو های خاصی است که باعث میشود جانش در خطر بیفتد.علاوه بر این او یک نگهبان دارد یک پرنده اهنی نیرومند که به نظر می رسد به الیزابت علاقه خاصی نیز دارد. در بازی چنانچه الیزابت زخمی بشود و یا گیر بیفتد شما باید بلافاصله به کمک او بشتابید. تنوع دشمنان نیز در نوع خود بسیار مناسب است.از سربازان معمولی گرفته تا باس های غولپیکر و نیرومند که هرکدام از این باس ها نقطه ضعف هایی دارند که شما با پیدا کردن انها می توانید این باس ها را نابود کنید.تنوع سلاح ها هم در نمایش های بازی به خوبی جلوه می کند و شما میتوانید بنا به دلخواه خودتان یک اسلحه اتخاب کنید و به مبارزه با دشمنان بپردازید نزدیکی اسمان خراش ها ی کلمبیا میله هایی مانند ریل قطار وجود دارد که بوکر و یا دشمنان می توانند به کمک این میله ها یک مسیر بسیار طولانی را به راحتی طی کنند.همچنین در گوشه و کنار شهر بعضی از اشیا به رنگ زرد هستند که بوکر می تواند با قدرت خاص خودش این اشیا را حرکت دهد و بر علیه دشمنان از ان استفاده کند.

BioShock Infinite XBOX360-COMPLEX

 

admin بازدید : 1370 1392/01/23 نظرات (1)

سلام به دوستان و دنبال کنندگان سایت ایکس باکس ها

بودجه بزرگ یوبی سافت برای بازی های اکشن Assassin's Creed IV و Watch Dogs در حال افزایش است.قرار است یوبی سافت این دو بازی را برای ایکس باکس 720 (xbox 720) عرضه کند در صورتی که هیچ کس حتی اعتقاد به عرضه کنسول 720 را نداشت.این بازی ها و این کنسول سیستم عاملی ...

admin بازدید : 2745 1391/12/11 نظرات (1)

 سلام به کاربران و دنبال کنندگان سایت تخصصی ایکس باکس ها 

باز هم دوباره یک تم از تم های xbox 360 برای اولین بار میان سایت های ایرانی را به صورت رایگان برای دانلود گذاشته ایم.

تم بسیار زیبای smoke میتوانید به ادامه مطلب بروید و دانلود کنید.

 

admin بازدید : 931 1391/11/20 نظرات (0)

در این نسل دیگر ترس معنی ندارد. درست است که اکثر سازندگان ادعا می کنند که IPهایشان ریشه در ترس دارند، اما این دروغی بیش نیست. Resident Evil 6 که Capcom ادعای ترسناک بودن و پایبند بودن به سبک Survival Horror آن را می کرد، بعد از عرضه دوباره با همان بازی اکشنی روبرو شدیم که بیش از پیش از ریشه اش دور شد. اما در این بین، شاید بازی های انگشت شماری وجود داشتند که همچنان ریشه در خاک ترس دارند و Dead Space هم از این قاعده مستثنی نیست. درست است که نسخه سوم تا حدودی نسبت به قسمت های قبل به سبک اکشن روی آورده، اما هنوز ترس جزو ترکیبات اصلی آن است.زمانی که Dead Space در سال ۲۰۰۸ توسط EA ساخته و عرضه شد، با عنوانی روبرو شدیم که مطابق با فرمول ترس بنیانگذاری شده بود. محیطی با اتمسفر تاریک، دیوارهایی رنگین از خون و جسدهای بی جان نصفه و نیمه همگی جزو این فرمول محسوب می شدند. اما مهم ترین قسمت این فرمول همان فضای مرده و بی جاذبه بود. قهرمان این فضا، مهندسی به نام آیزک کلارک (Isaac Clarke) بود که به دلیل قطع ارتباط رادیویی سفینه USG Ishimura با گروهی وارد این فضا شد. او در ادامه با موجوداتی عجیب به نام Necromorph روبرو می شود و بیشتر اعضا توسط آن ها کشته شده و تبدیل به یک Necromorph می شوند

admin بازدید : 34874 1391/10/21 نظرات (31)

باسلام خدمت دوستان

بلاخره این برنامه بصورت رایگان برای دانلود رو سایت گذاشتیم تا کسانی که ایکس باکس ندارن بتونند با کامپیوتر ایکس باکس بازی کنند البته این رو بگم که این مبدل کیفیت و گرافیک بازی ها رو پایین میاره تا تو کامپیوتر اجرا شه پس جای کنسول رو نمیگیره .

همراه با آموزش

admin بازدید : 1170 1391/10/18 نظرات (0)

Ubisoft با Far Cry 3 مبارزات بی پایانی خلق کرده و به شما این اجازه را می دهد که هر طور که می خواهید با دشمنان مبارزه کنید. مثلاً از فاصله دور با اسلحه تک تیرانداز حساب آن ها را برسید، با اسلحه خود به دل دشمن بزنید و همه را به گلوله ببندید و یا یک C4 به جیپ وصل کنید و آن را با سرعت به مرکز پایگاه دشمن بفرستید. اما تمام این مبارزات به یک داستان اصلی وابسته هستند. داستان، دیگر همانند Far Cry 2 سیاسی نیست و بیشتر شخصی است و پیرامون خشونت و دیوانگی و شخصیت هایی که همه آن ها مشکلی در مغز خود دارند، روایت می شود. در یکی از مراحل جیسون برادی (Jason Brody) شخصیت اصلی بازی، در یک غار زخمی شده و با بیرون آمدن از آنجا سعی دارد تا یک دکتر پیدا کند. برای مشاهده ی لینک های دانلود و ادامه نقد و بررسی بازی، به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه COMPLEX بازی|

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

admin بازدید : 1815 1391/09/24 نظرات (1)

سلام به تمام دوستان و دنبال کنندگان ایکس باکس ها

تم زیبای  harry potter را به صورت رایگان با لینک مستقیم روی سایت قرار دادیم آموزش نصب تو سایت هست جستوجو کنید.

برای بزرگنمایی عکس روی آن کلیک کنید!!

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 

admin بازدید : 2023 1391/09/20 نظرات (1)

سلام به تمام دوستان و دنبال کنندگان ایکس باکس ها

تم زیبای cxe fireرا به صورت رایگان با لینک مستقیم روی سایت قرار دادیم آموزش نصب تو سایت هست جستوجو کنید.

برای بزرگنمایی عکس روی آن کلیک کنید!!

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

admin بازدید : 1196 1391/08/18 نظرات (0)

شرکت مایکروسافت هنوز توضیح جامعی در مورد مدل آتی کنسول بازی خود منتشر نکرده است، اما منابع آگاه گزارش داده‌اند که در تعطیلات سال 2013 میلادی این محصول با نام Xbox 720 وارد بازار می‌شود.

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات، "برایان هال"(Brian Hall) مدیر مرکز Windows Live مایکروسافت هفته گذشته در کنفرانس  پس از توضیحات خود در مورد سرویس Hotmail و تبدیل شدن آن به Outlook.com گفت که Xbox بعدی مانند سیستم‌عامل ویندوز 8 و نسخه جدید مجموعه نرم‌افزاری Office در دست تولید است. ... لطفا به ادامه مطلب بروید

admin بازدید : 1154 1391/08/17 نظرات (1)

لس آنجلس در حال نابودی ! استودیو Treyarch از شماره دوم بازی Cod: Black Ops پرده برداری کرد . در این شماره از فن آوری های پیشرفته درون بازی استفاده شده ! که عبارت اند از هواپیماهای بدون سرنشین و ربات. که ممکن است گیمرها را متعجب کند. داستان بازی بین جنگ سرد اول در سال۱۹۸۰ و جنگ سرد دوم در سال ۲۰۲۵ است.Black Ops II خط داستانی متفاوتی دارد و از سلاح های با فن آوری پیشرفته مثل روبات ها و هواپیما های جاسوسی بدون سرنشن و..این بازی علمی تخیلی نیست و Treyarch در یه جلسه گفته که بازی ریشه در حقیقت دارد.با مد جدید Strike Force می توانید تیم رو هدایت کنید و این مد در مرحله ی دوم در سنگاپور به شما امکان می دهد تیمتوتن رو از بالا هدایت کنید (توسط هواپیما ها و سنسور ها ) این کار تا حالا انجام نشده است! شما توانایی ان را دارید که بازی را به عنوان فرمانده به پایان برسانید .یا نقش یک تیرانداز را داشته باشید که روی زمین دراز کشیده و منتظر است یا یک هواپیمای بدون سرنشین ۴ rotor را هدایت کنید و از بالای سر دشمنان را از پای در بیاورید همچنین سوار بر روباتهای بزرگ شده .نبردها به صورت real-time است و گیم پلی نیز روان هست. قابلیت سویچ کردن و تعویض هم در بازی است شما میتوانید سربازی را انتخاب کنید که وسط خط اتش است و با سرباز دیگر از سوی دیگر به دشمن حمله کرده .قدرت ان را دارید که به عنوان فرمانده دستور حمله هوایی و پرتاب بمب را دهید و با هواپیماهای بدون سرنشین تماس گرفته و تعادل را بین نیروهای خود برقرار سازید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه X360ISO بازی|

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

برای مشاهده همه دمو ها و گیم پلی ها اینجا کلیک کنید.

admin بازدید : 0 1391/08/10 نظرات (0)

اپلیکیشن مدیریت و کنترل کنسول Xbox 360 توسط گوشی و تبلت آندروید

مخصوص آندرویدهای ۴ به بالا

Xbox Smart Glass نام نرم افزار بسیار جالب و پرکاربرد برای دارندگان کنسول Xbox 360 است.بدون شک Microsoft همواره در زمینه تکنولوژی به خصوص صنعت بازی سازی جزء اولین ها بوده است و گامهای مثبتی به جلو برداشته شده.

امکانات:

انتقال عکس ها ، فیلم ها ، موزیک ها و تمامی اطلاعات بین کنسول و موبایل یا تبلت شما،مدیریت بازیها و یا حتی اجرای برخی بازی ها که با این نرم افزار در ارتباط هستند و از آن پشتیبانی می کنند ، قابلیت های کلیدی این اپلیکیشن بسیار کاربردی و جالب است همچنین تمام ابزارهای دیجیتالی همراه شما را قابل تبدیل به کنترل برای کنسول بازی می کند.شما میتوانید این نرم افزار مفید رو از سایت ایکس باکس ها دریافت فرمایید.

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید!

 

 

admin بازدید : 3061 1391/08/08 نظرات (0)

نسخه سوم از سری بازی های Assassin’s Creed در مورد انقلاب آمریکا و مبارزه آن ها با بریتانیا است.در ACIII در شهرهایی مانند بوستون، نیویورک و فیلادلفیا قرار می گیرید، اما محیط بازی با وجود این شهرها، همچنان وحشی است و از خشونت بالایی برخوردار است. در دموی به نمایش درآمده، بازیکنان کانر را مشاهده می کنند با استفاده از محیط بازی و درختان مختلف و ساختمان ها، مسیرش را طی می کند. آقای الکس هاچینسون (Alex Hutchinson) کارگردان بازی می گوید: "شکل معماها و بالا رفتن از چیزهای مختلف در این بازی متفاوت است. یکی از قسمت های خوب این بازی انیمیشن های کانر است که بسیار زیبا از کار درآمده اند. همچنین شکل بازی به گونه ای است که بازیکنان می توانند معماهای آن را حل کنند، چون المان های آشنایی برای حل کردن آن ها در نظر گرفته شده اند.شخصیت بازی می تواند از بین درختان عبور کند و یا در بوته ها پنهان شود. او از طبیعت وحشتی ندارد و خودش را بخشی از آن می داند. در یکی از مراحل، کانر به شکلی مخفیانه وارد کمپ نیروهای انگلیسی می شود. او از مسیرهای کوهستانی و آبی، راه خودش را به این کمپ باز می کند و به شکلی حرکت می کند که کسی متوجه او نشود. کانر کمپ را بررسی می کند و چیزی نظرش را جلب می کند

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

Assassins Creed III XBOX360-COMPLEX

برای مشاهده همه دمو ها و گیم پلی ها اینجا کلیک کنید.

admin بازدید : 1873 1391/08/08 نظرات (0)


Need for Speed: Most Wanted 2012 سری جدید از سری بازی های NFS می باشد که توسط شرکت بازی سازی Criterion ساخته شده است . این شرکت با داشتن سابقه ای درخشان در طراحی و ساخت بازی های ریسینگ ، جان تازه ای به NFS داده است . بازی ای که به صورت Open-World می باشد و شباهت زیادی به بازی Burnout Paradise دارد تا نسخه اصلی Most Wanted. شهری که در Paradise قرار داشت، بسیار زیبا و چشم نواز بود و نمونه جالبی از یک شهر خیالی آمریکایی بود. حال آن ها چنین فضایی را دوباره برای Most Wanted به وجود آورده اند که در نوع خودش بسیار جالب است. در بخش تک نفره، شما با هوش مصنوعی مسابقه خواهید داد و پلیس در تعقیب شما خواهد بود و ممکن است در تله های مختلف نیز گرفتار شوید. حال با کمک سیستم Autolog شما می توانید میزان مصافتی که طی کرده اید، سرعت و سایر اطلاعات دیگر را به صورت آفلاین در اختیار داشته باشید و در زمان آنلاین بودن نیز آن ها را با آمار دوستانتان مقایسه کنید.

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

Need for Speed: Most Wanted XBOX360-STRANGE

برای مشاهده همه دمو ها و گیم پلی ها اینجا کلیک کنید

admin بازدید : 1811 1391/08/03 نظرات (0)

سلام به تمام دوستان و دنبال کنندگان ایکس باکس ها

تم زیبای blue skulls را به صورت رایگان با لینک مستقیم روی سایت قرار دادیم

آموزش نصب تو سایت هست جستوجو کنید

برای بزرگنمایی عکس روی آن کلیک کنید!!

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 

admin بازدید : 1345 1391/07/28 نظرات (1)

یکی از بهترین FPSهای تاریخ است که مکانیزم گیم پلی آن همیشه مدرن و جذاب باقی می ماند. فرمول ساخت این بازی آنقدر پیچیده و ریزبینانه است که وقتی شرکت Bungie از Microsoft جدا شد، بسیاری آینده Halo را چندان درخشان ندیدند، ولی نمایش Halo 4 در E3 امسال چنان زیبا بود که در طول کنفرانس، هرگاه نام ۳۴۳ Industries به زبان می آمد، همه سوت و دست می زدند. نمایش با یک فیلم شروع شد. یک کشتی فضایی از UNSC در حال حرکت است و فرمانده ای می گوید که برای اولین بار در این نسل کشتی های فضایی UNSC هدفی جدا از جنگ دارند.هدف کشف دنیایی جدید است. ناگهان کشتی فضایی توسط جاذبه سیاره ای ناشناخته کشیده می شود و انگار که در مثلث برمودا جذب می شود. ناگهان نمایش وارد بازی می شود و ما Master Chief را مشاهده می کنیم که در همین سیاره عجیب ایستاده و جذب شدن سفینه فضایی را مشاهده می کند.

 

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

Halo 4 RF XBOX360-P2P

 

admin بازدید : 1295 1391/07/21 نظرات (0)

کارشناس فضای مجازی با اشاره به بازی رایانه‌ای "رزیدنت اویل" (شیطان مقیم) گفت: این بازی به گونه‌ای طراحی شده است که قهرمان داستان باید مراحلی را طی کند تا دختر رئیس جمهور آمریکا را آزاد کند. در مرحله‌ای از بازی متوجه می‌شویم که درهایی که باز می‌شود تا زندانی آزاد شود، طرح درب‌ها از درب اصلی مسجد‌النبی و نام مبارک ایشان گرفته شده که با نشان دادن این موضوع تلاش می‌کنند تا نام حضرت رسول اکرم(ص) را نماد و نشانه گروه تروریستی معرفی کنند.

admin بازدید : 6715 1391/07/20 نظرات (3)

سلام,امروز براتون یک آموزش تصویری آماده کردم

بعد از نصب بازی ممکنه اروری با عنوان failed to Authorize disc روی صفحه نمایش داده بشه

برای رفع این ارور به ادامه مطلب بروید و ویدیو آموزشی رو دانلود کنید.

منبع

 

 

 

 

admin بازدید : 7644 1391/07/18 نظرات (1)

 

دانلود بازی انگری بردز برای XBOX 360

بعد از موفقیت کم نظیر این بازی ورژن‌های دیگری از آن نیز تولید و عرضه شدند که با اتکا به محیط جذاب و ریتم کمدیشان با موفقیت بیشتری روبه رو شدند به طوری که تخمین زده می‌شود مجموعا بیش از ۳۵۰ میلیون دفعه توسط کاربران دانلود شده‌اند. بازی Angry Birds Trilogy شامل نسخه های Angry Birds، Angry Birds Rio، Angry Birds Seasons و Angry Birds Space می باشد. شما هم اکنون می توانید بازی انگری بردز برای ایکس باکس را از سایت تخصصی XBOX ها دریافت نمایید.

برای دانلود لطفا به ادامه مطلب بروید.

 

 

 

admin بازدید : 1527 1391/07/11 نظرات (1)

بالاخره بازی محبوب انگری بردز برای کنسول ایکس باکس XBOX360 عرضه شد. پرندگان خشمگین (Angry Birds) یک بازی فکری، ساخته ی شرکت Rovio می باشد. در این بازی، بازیکنان چندین پرنده را به وسیله یک تیر کمان به سمت سازه‌هایی‌ پرتاب می‌کنند، با هدف اینکه خوک‌هایی‌ که درون آنها پناه گرفته‌اند را نابود کنند.

برای دیدن عکس ها به ادامه ی مطلب بروید

 

 

admin بازدید : 6547 1391/07/11 نظرات (0)

سلام به کاربران و دنبال کنندگان سایت تخصصی xbox ها باز هم دوباره یک تم از تم های xbox 360 برای اولین بار میان سایت های ایرانی را به صورت رایگان برای دانلود گذاشته ایم.تم بسیار زیبای assassins creed میتوانید

در ادامه ی مطلب دانلود کنید.

 

 

 

admin بازدید : 2136 1391/07/10 نظرات (0)

همیشه عناوینی هستند که بخشی از تاریخ صنعت بازی را تشکیل می دهند. بدون شک سری Resident Evil یکی از همین بازی ها است که توسط شینجی میکامی (Shinji Mikami) بازیساز بزرگ ژاپنی خلق شد. گر چه دیگر میکامی پس از نسخه چهارم از Capcom جدا شد، اما پروژه ساخت RE پایان نیافت.بازی Resident Evil 6 در مکان های مختلفی رخ می دهد و به همین دلیل ما شاهد طراحی ساختمان های مختلف، قسمت هایی در پشت بام و صحنه های کاور گیری بسیار زیبایی در بازی هستیم. برخی از این قسمت ها واقعاً حس ترس خوبی در خود دارند و از این موضوع نیز متشکریم که برخی از کارمندان RE6 به بازی Dead Space علاقه مند هستند و در ساخت آن حضور داشته اند.سیستم بازی در این قسمت را می توان حالت ارتقاء پیدا کرده روند گیم پلی بازی در RE4 دانست که به بازیکنان اجازه می دهد در زمان حرکت نیز تیراندازی کند یا به وسیله سلاح سرد به سمت زامبی ها حمله ور شود. یکی دیگر از قسمت هایی که Capcom آن را در E3 امسال به نمایش درآورد، صحنه هایی بودند که بازیکنان کنترل جیک مولر (Jake Muller) به دست می گرفتند.

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

admin بازدید : 1688 1391/07/04 نظرات (0)

قبلاً استودیوی کانادایی سازنده سری بازی های FIFA اعلام کرده بود که در FIFA 13 شاهد تغییراتی در گیم پلی بازی خواهیم بود. تغییراتی که شامل دریبل ها، ضربه های آزاد و هوش مصنوعی بازی می شوند. در همایش جدیدی که EA برای این بازی برگزار کرد، چند امکان جدید FIFA 13 نیز به نمایش درآمدند. یکی از بخش های جالب بازی، این است که اینبار می توانید کنترل تیم های ملی را در قسمت Career به دست بگیرید. قبلاً تنها این امکان را داشتید که تیم های باشگاهی را کنترل کنید و به عنوان مربی در آن ها فعالیت کنید. زمانی که به عنوان مربی در قسمت Career مشغول به کار می شوید، کنترل تیم های ملی در نوع خودشان جالب می شوند.از یک طرف بازیکنان در تیم های خودشان تلاش می کنند که به تیم ملی برسند و از طرف دیگر شما می توانید آن ها را به تیم ملی فرابخوانید. در این قسمت می توانید بازی های دوستانه انجام بدهید، در مسابقات حذفی شرکت کنید، تورنومنت های منطقه ای برگزار کنید و یا در جام جهانی شرکت کنید که هر چهار سال یکبار برگزار می شود.

 

|بازی به صورت Region PAL و با فرمت ISO می باشد|

|نسخه ی اصلی|

 

admin بازدید : 1581 1391/07/04 نظرات (0)

بازی Pro Evolution Soccer که به اختصار PES نیز نامیده می شود بازگشته است و اینبار کونامی قول داده است تا تغییرات متعددی را در راستای بهبود هرچه بیشتر بازی اعمال کند تا از رقیب دیرینه ی خود یعنی فیفا پیشی بگیرد . در بازی PES 13 هم کنترل کامل توپ، بازی تک‌ضرب، پاس دادن و شوت زدن، دریبل، یک و دو ، بازی با دروازه‌بان و دفاع متقابل کاملا به‌صورت دستی و آزادانه توسط گیمر انجام خواهد شد. این کنترل کامل علاوه بر بالا بردن دقت و واقع‌گرایی بازی، با سخت‌تر کردن کار گیمر هیجان بازی را بالاتر می‌برد . در pes 2013 کنترل همه ی بازی کن ها دست شماست حتی کنترل شوت هایی که شما به در وازه ها وارد می کنید و چون روند بازی این اجازه را به شما می دهد شما می توانید حرکات کل بازی کن ها را عوض کنید. سرعت دریبلینگ این بازی بالا تر رفته بازی با سبک آرام و اهسته در جریان است و به شما اجازه می دهد که به صورت دستی ۹۰ درجه جهت توپ را هنگام ضربه عوض کنید و یا با حرکات بی نظیر نمایشی توپ را در دروازه قرار دهید.

|بازی به صورت Region PAL و با فرمت ISO می باشد|

|نسخه ی اصلی|

admin بازدید : 1600 1391/07/02 نظرات (0)

سلام به کاربران و دنبال کنندگان سایت تخصصی xbox ها

باز هم دوباره یک تم از تم های xbox 360 برای اولین بار میان سایت های ایرانی را به صورت رایگان برای دانلود گذاشته ایم

تم بسیار زیبای darksiders 2 میتوانید در ادامه ی مطلب دانلود کنید

 

 

 

 

 

admin بازدید : 9781 1391/06/31 نظرات (0)

 

 قیمت کنسول و لوازم جانبی به روز : قیمت

 

سلام دوستان امروز از تمامی لوازم جانبی ایکس باکس یک تومار آماده

کردیم که تمام اطلاعات درباره ی آن ها و چند عکس تشکیل شده است.

 

برای دیدن تمامی لوازم جانبی به ادامه مطلب بروید

admin بازدید : 1199 1391/06/28 نظرات (3)

جشن تولد سایت تخصصی xbox ها 

باسلام خدمت دوستان امیدواریم که این سالی که گذشت مطالب آموزنده ای رو برایتان گذاشته باشیم و به سوال هایتان پاسخ تخصصی داده باشیم.

یکساله شدن سات تخصصی xbox ها همراه با خبری خوش برای کاربران و دنبال کنندگان ما

میخواستیم امکان جدیدی به سایت اضافه کنیم که همه ی شما رو خوش حال کنیم.گفتیم 

این روش تکراری شده است برای همین :

شما بگویید ما چه امکانی برایتان اضافه کنیم.

برای مطرح کردن پیشنهاد خود اینجا کلیک کنید

 

 

admin بازدید : 1149 1391/06/06 نظرات (1)

مجزایی جز سبک تضمین شده Rockstar دارد؟ بازی جدید UFG از عناوین بزرگی مثل Assassin’s Creed ،Just Cause ،Batman: Arkham City و فیلم های دهه ۸۰ و ۹۰ سینمای ژاپن الهام گرفته است. این یک بازی است که با افتخار به الگوهای خود اشاره می کند و هیجان بسیاری را به همراه دارد. داستان Sleeping Dogs در مورد یک پلیس هنگ کنگی به نام وی شن (Wei Shen) است. او در این شهر به دنیا آمده، ولی در آمریکا بزرگ شده و برای کسب درآمد بیشتر به ژاپن آمده است.او سری به دوستان قدیمی خود می زند و متوجه می شود که آن ها حالا به تبهکارهای خرده پایی تبدیل شده اند که در پایین ترین سطح فقر هنگ کنگ زندگی می کنند. وی در حقیقت یک پلیس مخفی است که می خواهد وارد یک گروه خلافکار شود. UFG عاشق فیلم های اکشن هنگ کنگی است و این موضوع را در سرتاسر Sleeping Dogs مشاهده می کنیم. شاید این بازی از Open-Worldهای زیادی الهام گرفته باشد و فضا و داستانی شبیه به فیلم های جان وو (John Woo) دارد. وی شن یک قهرمان اکشن معمولی در فیلم های هنگ کنگی است. او سرسخت و با اعتماد به نفس است. داستان بازی نه تنها به خودی خود جذاب است، بلکه به گیم پلی بازی هم کمک می کند و در طول بازی شما می توانید با به دست آوردن XP حرکات جدید در مبارزه یاد بگیرید و یا لباس ها و ماشین های متفاوتی را آزاد کنید.


|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

admin بازدید : 4904 1391/05/22 نظرات (0)

نکات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول XBOX360

دوسانی که از سایت ما بازی های xbox360 رو دانلود میکنند باید به ادامه ی مطلب بروند و این نکات را بدانند تا بامشکلی مواجه نشوند.

 

 

admin بازدید : 1119 1391/05/22 نظرات (0)

Darksiders II شما را در نقش Death یکی دیگر از چهار سوار آخرالزمان قرار می دهد که مأموریتش آزاد کردن برادرش War و بازگرداندن شهرت اوست. سفر Death همراه با مبارزه علیه شیاطین مختلف و عبور از سرزمین های گوناگون خواهد بود. او بسیار آرام است و قصد دارد کسی را نجات دهد. در Darksiders II او کاملاً به خودش متکی است و همچنین شخصیتی است که می تواند بسیار تغییر پذیر باشد. دونالد کارگردان بازی در اینباره می گوید که بیشتر شدن قابلیت های نقش آفرینی، باعث به وجود آمدن چنین چیزی در بازی شده است. در این بازی قابلیت های زیادی وجود دارند که بازیکنان می توانند به وسیله آن ها، نوع مبارزه ها، زره ها و هر چیز دیگری را تغییر و ارتقاء دهند. حتی او می تواند از آیتم هایی که از سایر دشمنان بدست می آورد هم استفاده کند.

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

admin بازدید : 10302 1391/05/08 نظرات (3)

 

 قیمت کنسول و لوازم جانبی به روز : قیمت

 

 

 کمینه 8,600,000 ریال | بیشینه 8,600,000 ریال                                                      X 360 4GB Kinect

 کمینه 9,600,000 ریال | بیشینه 9,600,000 ریال                                                  X 360 250GB Kinect

 کمینه 6,600,000 ریال | بیشینه 9,900,000 ریال                                                                   Slim 4GB

 کمینه 7,700,000ریال | بیشینه 10,500,000 ریال                                                              Slim 250GB

 کمینه 5,200,000  ریال | بیشینه 5,200,000  ریال                                                         x 360 Arcade

 کمینه 9,450,000  ریال | بیشینه 9,450,000  ریال                                                  Super Elite 250 Gb

 کمینه 5,000,000 ریال | بیشینه 5,000,000  ریال                                                         X 360 Premium

 

.:: لوازم جانبی ::.

 کمینه 2,150,000 ریال | بیشینه 2,400,000  ریال                                                                    Kinect

اطلاعی ندریم                                                                                               Wireless Speed Wheel

آخرین بروز رسانی 91/5/7

admin بازدید : 978 1391/05/01 نظرات (0)

این بازی یازدهمین بازی از سری Test Drive میباشد که ساخته شده است که سازنده‌ی آن استدیو Slightly Mad Studios که Need for Speed: Shift را با همکاری EA ساخته بود ،‌است .ناشر بازی کمپانی نام اشنای Atari است . در نسخه های قبلی سبک بازی open world sandbox بازگشت به سبک arcade racing همانطور که بازی Test Drive 6 اینطور بود و یک spin-off باشد. افسانه فراری بر روی تاریخچه اتومبیلهای فراری متمرکز است و مسابقات : Formula One , rally racing و GT .بیش از ۵۰ اتومبیل از نوع فراری در بازی وجود خواهد داشت و همه انها به صورت کامل چه از داخل چه از خارج طراحی شده اند و حتی افکتهای خسارت انها نیز بخوبی طراحی شده اند.گیم پلی بازی مثل سریهای گذشته خواهد بود با کمی تغییر مانند نسخه های Test Drive 2 و شبیه به Test Drive 6 هست اما Slightly Mad Studios بخشهایی را الهام خواهد گرفت ، سازنده بازی سعی دارد با الهام از بازی NFS مدلهای dynami و افکتهای تخریب را نیز در بازی بنمایش بگذارد .
 

||بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد||

 

admin بازدید : 946 1391/04/20 نظرات (0)

 

ظاهرا شرکت Flextronics در حال کار بر روی پروژه جدیدی از مایکروسافت است و برخی نشانه ها خبر از آن می دهد که این پروژه متعلق به نسل بعدی کنسول بازی Xbox است.

بله، همگی به خاطر داریم که مایکروسافت رسما اعلام کرده بود که ...

 

admin بازدید : 1288 1391/04/17 نظرات (1)

LEGO Batman 2 DC Super Heroesیک بازی اکشن با درون مایه طنر است که برای تمام پلتفرم ها منتشر شده است . اینبار Traveller’s Tales سبک Open-World را به دنیای LEGO Batman آورده است. در حالیکه داستان خیلی خطی خواهد بود و یک ماجرای شر مربوط به جوکر (Joker) و لکس لوتور (Lex Luthor) در آن وجود دارد، این قابلیت برای شما وجود دارد که به بیرون رفته و شهر Gotham را سیاحت کنید.معلوم است که بازی از این لحاظ نگاهی به Batman: Arkham City داشته است. شاید داستان، شما را به یک سری مکان های خاص و محدود ببرد، ولی شما هر لحظه می توانید به مکان های دیگر سر بزنید. بعضی از محیط ها از همان ابتدای بازی قابل دسترسی هستند، ولی بعضی از آن ها نیازمند یک سری مضامین (مثلاً لباس های خاص برای شخصیت ها) هستند. بتمن (Batman) و رابین (Robin) لباس های مخصوص خود را دارند و وقتی آن ها را می پوشند، قابلیت های جالبی پیدا می کنند. لباس های فراوانی در طول مراحل وجود دارند که می توانید آن ها را بدست آورده و از قابلیت هایشان استفاده کنید و حتی در مواقع خاص می توانید خیلی سریع آن ها را عوض کنید.

 

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

تعداد صفحات : 4

درباره ما
مدیر سایت تخصصی xboxها : تمامی اطلاعات خبرها دانلود بازی دانلود تم تریلر و... در اختیار کاربران گذاشته ایم شما می توانید با عضو شدن نه تنها از آن ها استفاده کنید بلکه می توانید از تالار گفتمان و فروشگاه و ... بهره مند شوید.منتظر نظرات خوبتان هستیم. ((باتشکر)) fb.com/www.xboxha.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما کدام یک از کنسول های نسل جدید را می خرید؟
    سایت تخصصی ایکس باکس ها در فیس بوک

    مارا در Facebook همراهی کنید

    آمار سایت
  • کل مطالب : 263
  • کل نظرات : 515
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 5796
  • آی پی امروز : 83
  • آی پی دیروز : 272
  • بازدید امروز : 152
  • باردید دیروز : 565
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,405
  • بازدید ماه : 1,405
  • بازدید سال : 100,999
  • بازدید کلی : 2,192,442
  • کدهای اختصاصی
    کد های تقلب بازی gta iv بازدید : 45759
    اجرا کننده بازی های ایکس باکس در کامپیوتر بازدید : 34873
    چگونه پدرمان را راضی کنیم تا xbox بخرد بازدید : 20079
    گرفتن اکانت گلد Xbox Live و مایکروسافت پوینت رایگان از سایت bing بازدید : 15059
    گیمر تگ بچه های ایرونی در XBOX Live بازدید : 11137
    آخرین بروز رسانی در قیمت xbox 360 بازدید : 10301
    راهنمای تصویری کامل بازی The Elder Scrolls V: Skyrim بازدید : 9841
    کلیه لوازم جانبی(Accessories) ایکس باکس 360 بازدید : 9781
    نحوه پچ کردن بازی های xgd3 برای lt3 و رایت معمولی آنها بازدید : 8897
    دانلود بازی پرندگان خشمگین Angry Birds Trilogy برای XBOX 360 بازدید : 7643
    ]