loading...
انجمن های تخصصی » ایکس باکس ها
PES 2014

آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 20079 1390/10/22 نظرات (251)

 

مرحله اول

محبت کردن به پدر و مادر وگوش کردن به حرف های آن ها.انجام دادن به موقع وسریع کارهایی که بر عهده ما می گذارند بدون آویزان کردن لب ولوچه وقر زدن

...


مرحله دوم

تعریف کردن از اکس باکس ونام بردن مزایای آن(گرافیکش از کامپیوتر بیشتره وبکم داره ...) 



مرحله سوم

مطرح کردن خواسته ی شما با مقدمه(باباجون حوصلم سر رفته میشه ...)(استفاده ی دوباره ازمرحله ی دوم) 



مرحله چهارم(درصورتی که پدرتان قبول نکرد)

فروختن وسایل بازی ای که دارید. وادعا کردن دادن درصدی از پول اکس باکس (Ps1-ps2-رایانه قدیمی)




اگر این روش جواب نداد در قسمت نظرات این مطلب در سایت مراجعه بکنید تا من به امیل شما راهنمایی لازم را بفرستم.

www.xboxHA.R98.IR

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط امیررضا در تاریخ 1402/01/18 و 11:48 دقیقه ارسال شده است

من تازه میخام این کارو بکنم خدا کنه بشه من پلی دو دارم اینا فقط میگن درد چه میخوره یکی داری بسه ببینم میشه

این نظر توسط Mohammad در تاریخ 1402/01/02 و 2:13 دقیقه ارسال شده است

سلام‌ و‌ عرض‌ ادب
من‌ هرچی‌ که‌ شما‌ گفتید‌ را‌ انجام‌ دادم‌ گفتم‌ بزار‌ اینو‌ بفروشم‌ تا‌ یکم‌ کمک‌ کنم‌ پدر‌ و‌ مادرم‌ گفت‌ حرفشو‌ هم‌ نزن‌ گفتم‌ بزار‌ برم‌ کار‌ کنم‌ تا‌ پول‌ جمع‌ کنم‌ گفتند‌ نه‌ نمیتونی‌ بری‌ کار‌ کنی‌ و‌ هر‌ وقت‌ میرم‌ به‌ پدرم‌ میگم‌ پدر‌ لطفا‌ بخر‌ گفت‌ کنسول‌ رو‌ از‌ ذهنت‌ بنداز‌ بیرون‌ لطفا‌ کمک‌ کنید‌ الان‌ باید‌ من‌ چیکار‌ کنم🙏🙏🙏

این نظر توسط بدبخت بیچاره ی بی همه چیز در تاریخ 1400/10/15 و 16:50 دقیقه ارسال شده است

سلام🤕🤒😭
من یک بی همه چیز هستم
من ۱۳ سالمه و امروز ۱۴۰۰.۱۰.۱۵ هست
من تولدم ۳ مهر هست
من کل این سال هارو پولم رو جمع کردم
تا همین امسال
وقتی که جمع کردم و ۷ میلیون شد
اومدم با مامان و بابام صحبت کنم
اول با مامانم صحبت کردم
اون رو راضی کردم برای خرید xbox
قبل از این هم گفته بودم ولی فقط به مادرم اون موقع هم قبول نکرده بود
بعد از ۲ روز اومدم بابام رو راضی کنم گفت نه
مامانم رو کشوندم اونور گفتم بهش مامان حداقل تو یکم بهش بگو
بهم گفت من گفتم اگر ارزون باشه و نگفتم که موافقم
و این قضیه مال یک هفته بعد از تولدم بود گفت که حالا شاید واسه تابستون اجازه بدیم xbox بگیری
👇👇👇👇👇🖤
تازه کل پول رو خودم یعنی همین بدبختی که داره مینویسه میدادم
بعد از یک ماه مامانم ۳ تا وسیله برام سفارش داد ۳ میلیون شد
که نصف بیشتر پولم رفت که اون وسایل خیلی کم به کارم میومد
توروقرآن کمکم کن کسی که داری میخونی این رو
تازه من گوشیم a12 هست
و کالاف و واتساپ یواشکی دارم و به کسی نگفتم
هیچ چیزی ندارم یه xbox one s میخوام
کمکم کنید پولش رو جور کنم و مامان و بابام رو راضی کنم به جان خودم به خدا قسم برای همتون دعا میکنم
09104654966
لطفا تو پیامک یا واتساپ پیام بدین

این نظر توسط ماهان در تاریخ 1400/10/13 و 7:43 دقیقه ارسال شده است

سلام

ممنون از این سایت که میزاره نظرم رو بگم

دوستان لطفا یه کمک و راه کار بگیم

من خودم الان ۵ میلیون دارم و میخوام xbox one s بگیم

ماه پیش ۹ میلیون پول داشتم ولی مامان و بابام بهشون آنقدر گفتم و قبول نکردن من رو فرستادن رفتم ۳ تا وسیله که خیلی به دردم نمیخوره گرفتم

من میخوام پولم رو جمع کنم و تابستون دوباره بهشون بگم و ایندفعه رو مخشون میرم

و میخوام کنار بابام کار کنم که پولم جور شه
من ایکس باکس خیلی دوست دارم لطفا راه کایی بگین برای راضی کردن و پولم رو زیاد کردن

این نظر توسط منم در تاریخ 1400/06/10 و 18:41 دقیقه ارسال شده است

من گفتم بخره ولی نخرید من خودمو جر دادم معدل کنکورم جز صد نفر شد و هرچی گفتن انجام دادم ولی هیچ

این نظر توسط دانیال در تاریخ 1400/03/22 و 22:05 دقیقه ارسال شده است

ت

این نظر توسط دانیال در تاریخ 1400/03/22 و 22:03 دقیقه ارسال شده است

من خیلی ایکس باکس دوست دارم به بابام گفتم یکی بخر گفته باشه تولدم سه ماه دیگس به نظر شما میگیر؟/ دعا کنی بگیره

این نظر توسط پویا در تاریخ 1399/12/05 و 13:38 دقیقه ارسال شده است

من خردیم ههههههههه خیلی خوبه ایکس باکس ۳۶۰ بهتون توصسه می کنم طرف این پی اس فور و...... نرین همش آشغاله فقط ایکس باکس فقط

این نظر توسط حسین در تاریخ 1399/12/05 و 7:57 دقیقه ارسال شده است

سلام حسین هستم
چند وقته به پدرم می گم برام xbox 360 بخره اما مخالفه من می دونم ته دلش راضیه پول شم کاملا داره اصلا پدر من مخالفتش اینه که درسم ضعیف میشه به بابام میگم بابا کامپیوترم ضعیفه مشخصاتش video ram 1 کارت گرافیک Nvidia gt 9400
Cpu Intel core 2 dou
Ram 2
خواهش می کنم بگید چیکار کنم پدرمو راضی کنم آرزوی بازی کردنشو دارم مادرم هم کاملا موافقه اما پدرم به حرف مادرم هم گوش نمیده
یعنی نمی دونم باید چیکار کنم پدرم خیلی مهربونه اما نمی دونم چرا مخالفه خواهش می کنم کمک کنید خواهش می کنم کمک کنید

این نظر توسط الشن در تاریخ 1399/11/18 و 9:37 دقیقه ارسال شده است

سلام
من به بابام می گم به تولدم بخر می گه اون چیه باشه بعد اینکه تولدم می رسه می گم بریم بخریم خودت گفتی می گه چنده میگم ۵ و نیم اینا بعد تایید می کنه ولی نمی خره الان من چی کار کنم راضی کنم


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 5 6 7 8 9 ...24 25 صفحه بعد
درباره ما
مدیر سایت تخصصی xboxها : تمامی اطلاعات خبرها دانلود بازی دانلود تم تریلر و... در اختیار کاربران گذاشته ایم شما می توانید با عضو شدن نه تنها از آن ها استفاده کنید بلکه می توانید از تالار گفتمان و فروشگاه و ... بهره مند شوید.منتظر نظرات خوبتان هستیم. ((باتشکر)) fb.com/www.xboxha.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما کدام یک از کنسول های نسل جدید را می خرید؟
    سایت تخصصی ایکس باکس ها در فیس بوک

    مارا در Facebook همراهی کنید

    آمار سایت
  • کل مطالب : 263
  • کل نظرات : 515
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 5796
  • آی پی امروز : 131
  • آی پی دیروز : 272
  • بازدید امروز : 214
  • باردید دیروز : 565
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,467
  • بازدید ماه : 1,467
  • بازدید سال : 101,061
  • بازدید کلی : 2,192,504
  • کدهای اختصاصی
    کد های تقلب بازی gta iv بازدید : 45761
    اجرا کننده بازی های ایکس باکس در کامپیوتر بازدید : 34875
    چگونه پدرمان را راضی کنیم تا xbox بخرد بازدید : 20079
    گرفتن اکانت گلد Xbox Live و مایکروسافت پوینت رایگان از سایت bing بازدید : 15059
    گیمر تگ بچه های ایرونی در XBOX Live بازدید : 11139
    آخرین بروز رسانی در قیمت xbox 360 بازدید : 10303
    راهنمای تصویری کامل بازی The Elder Scrolls V: Skyrim بازدید : 9841
    کلیه لوازم جانبی(Accessories) ایکس باکس 360 بازدید : 9781
    نحوه پچ کردن بازی های xgd3 برای lt3 و رایت معمولی آنها بازدید : 8897
    دانلود بازی پرندگان خشمگین Angry Birds Trilogy برای XBOX 360 بازدید : 7645
    ]