loading...
انجمن های تخصصی » ایکس باکس ها
PES 2014

آخرین ارسال های انجمن
Nima بازدید : 11139 1392/04/27 نظرات (99)

featured 112 گیمر تگ بچه های ایرونی در XBOX Liveاز اونجايي که ايروني ها باهم بودن رو خيلي ترجيح ميدن… چه در فضاي مجازي و چه در فضاي واقعي اين مطلب رو ميذارم…

در اين جا مجموعه اي از گيمر تگ هاي ايروني که ظاهرا فعال هستند رو براتون ميذارم….
اميدوارم با هم حال کنيد و فيض ببريد…!

آخرين آپديت: 27 تیر 1392

برای مشاهده گیمر تگ ها و اضافه کردن گیمر تگ خودتون به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

Nima بازدید : 3088 1391/07/27 نظرات (5)

با سلام خدمت دوستان و دنبال کنندگان xboxha.ir 

به کمک این مطلب که در اختیار شما قرار میدهیم میتونید به راحتی هر چه ممکن اکانت گلد یا پوینت رایگان دریافت کنید.

لطفا به ادامه مطلب بروید

 

 

 

Nima بازدید : 1974 1391/05/23 نظرات (0)

Tekken Tag Tournament 2 Boxshot

دوباره شرکت نامکو دست به کار شده و قرار است تیکن جدیدی به نام Tekken Tag Tournament 2 را در تاریخ ۱۱ سپتامبر ۲۰۱۲ منتشر کند. فضای بازی کمی فانتزی تر شده وگیم پلی بازی هم شاهد تغییراتی بوده است و در گرافیک بازی تغییر چندانی دیده نمیشود.

برای مشاهده عکس های این بازی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

Halo4

Nima بازدید : 1458 1391/05/11 نظرات (0)

Awakening The Art of Halo 4 Book Cover - 343 Industries

۱۱/۱۴/۲۰۰۱ روز تولد HALO توسط خالق بی همتای خود BUNGIE و منتشر شدن اولین نسخه از آن با عنوان Combat Evolved بود. بازیی که به FPS کنسولی معنا بخشید و این سبک را دچار تحولاتی گسترده کرد طوری که تاثییراتش را در همه FPS های امروزی میبینیم. فرنچایزی که به راحتی میتوان آن را یکی از بهترین های تاریخ و بهترین FPS قلمداد نمود. حال، تنها در حدود ۴ ماه به عرضه چهارمین نسخه از این باقی مانده است، اما نکته ای که حائز اهمیت است این است که HALO این بار توسط BUNGIE ساخته نمیشود و مایکروسافت کار ساخت آن را به ۳۴۳ Industries سپرده است. استدیویی که از اعضای بسیار توانمندی بهره میبرد و توسط مایکروسافت فقط برای ساختن ادامه سری HALO ساخته شد. لازم به ذکر است که بازسازی Combat Evolved هم توسط همین استدیو انجام گرفت و باید گفت که ۳۴۳ Industries قدم اول را محکم برداشت.

برای مشاهده نقد هالو۴ و عکس ها به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

Nima بازدید : 3062 1391/05/08 نظرات (0)
 

این بار شاهد یک کانتر استریک جدید با نام Counter-Strike: Global Offensive هستیم که گرافیک بسیار عالی و گیم پلی جذابی نیز دارد. طبق اعلام سایت گیم اسپات قرار است این بازی در ۲۱ اگوست همین امسال عرضه شود که خبر خوبی برای کسانی است که دوست دارند با ایکس باکس کانتر بازی کنند...

برای مشاهده تصاویر به ادامه مطلب بروید . . .

Nima بازدید : 1386 1391/05/08 نظرات (0)
 
 
بازی London 2012 در 26 ژولای منتشر شده است و توسط شرکت سگا تولید شده است.این بازی به طور کامل از کینکت پشتیبانی میکند و دارای بسیاری از ورزش های مختلف از قبیل قایقرانی " دو " شنا و ... میباشد.
 
برای مشاهده عکس های این بازی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.
Nima بازدید : 1472 1391/04/18 نظرات (0)
 
بازی Spec Ops: The Line از گرد و خاک و ویرانه های Modern Warfare دور شده و به دنیایی آخرالزمانی در یک فضای فانتزی آمده تا مبارزه با شن ها را به نمایش دربیاورد. این بازی در شهر دوبی رخ می دهد که به جهنمی در روی زمین تبدیل شده است. آسمان خراش هایی که زمانی با افتخار رو به آسمان رفته بودند، اکنون زیر شن پنهان شده اند و طوفان های شن آن را محاصره کرده اند. بازماندگان هم در این ساختمان ها زندگی می کنند و سعی می کنند به شکلی خودشان را نجات بدهند. آب ارزش زیادی پیدا کرده و هر کسی آن را داشته باشد، می توان او را ثروتمند دانست و هر کسی که بتواند در این دنیا زنده بماند، واقعاً خوش شانس است.در The Line شما با یک عنوان تیراندازی معمولی روبرو نخواهید بود. شما در این بازی بیشتر در صحنه هایی قرار می گیرید که از فیلم های جنگی بسیار حماسی و از روی سربازهای قهرمانی که دنیا را نجاب می دهند، الهام گرفته اند. بازی Spec Ops شما را به قلب یک دنیای آخرالزمانی می برد که قلب تاریکی در آن قرار دارد. دنیایی که در آن تنها سلاح می تواند بهترین ابزار دست شما باشد. از همان ابتدا بازی انتخاب های مختلفی را پیش روی شما قرار می دهد.
 
برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

Nima بازدید : 2119 1391/04/18 نظرات (1)
 

The Amazing Spider-Man Boxshot

 
 
The Amazing Spiderman یک بازی نام آشنا و اکشن با شخصیت اصلی مردعنکبوتی است که پتانسیل زیادی برای تبدیل شدن به یک بازی عالی را دارد . بازی توسط استودیوی Beenox ساخته شده است . بازی Open-World می باشد و دارای محیط های سربسته و داخلی هم هست. در این بازی شخصیت مرد عنکبوتی از قدرت جدیدی به نام Web Rush بهره می برد که این اجازه را به بازیکنان می دهد تا بتوانند دشمنانشان را به صورت مخفی-کارانه از بین ببرند. در این بازی می توانید با دشمنان زیادی مبارزه کنید و همانند بازی Arkham City ضربه های مختلفی را اجرا کنید و حتی از حمله آن ها نیز جاخالی دهید.اگر در دفاع کردن از خود اشتباه کنید، مرد عنکبوتی صدمه می بیند و لباسش رفته رفته از بین می رود. در این بازی می توانید پیتر پارکر (Peter Parker) را نیز مشاهده کنید و حتی از او در صحنه های اکشن استفاده کنید. روند The Amazing Spider-Man از این قرار است که اتفاقات بازی بعد از وقایع فیلم جدید مرد عنکبوتی رخ می دهند و داستان آن توسط سیموس فاهی (Seamus Fahey) که نویسنده Battlestar Galactica بوده، نوشته شده است. تا این لحظه اطلاعات زیادی درباره شخصیت بازی ارائه نشده و هنوز بسیاری از المان های داستانی بازی نامشخص مانده اند. بیشتر کسانی که بازی را مشاهده کردند، از حالت Open-World بازی هیجان زده شده بودند.
 
برای مشاهده عکس ها و نقد و دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

Nima بازدید : 1980 1391/04/16 نظرات (0)

 

http://narenji.ir/sites/default/files/articleimage/62/12/xbox360.jpg

دیروز مایکروسافت میزبان مراسمی در E3 2012 بود که خلاصه مراسم و تصاویر مربوط به آن را میتوانید اینجا مشاهده کنید. در این کنفرانس مایکروسافت قابلیت های جدیدی را برای کنسول بازی Xbox 360 معرفی کرد.
بررسی قابلیت های جدید ایکس باکس در ادامه مطلب.
Nima بازدید : 2405 1391/04/03 نظرات (0)

برای یک بازی خور حرفه ای چه ابزار همراهی می تواند بهترین همسفر باشد؟ یک نینتندو 3DS؟ یا یک پلی استیشن Vita؟ اما نظرتان درباره اینکه همان کنسول بازی خانگی تان را همه جا به همراه داشته باشید، چیست؟ از این پس به لطف شرکت GAEMS، بازیکن های ایکس باکس 360 می توانند کنسول بازی خود را همه جا به همراه داشته و حسابی سرگرم شوند.

محصول جدیدی که این شرکت در E3 امسال عرضه کرده، یک کیف ویژه حاوی مانیتور و اسپیکر برای کنسول بازی ایکس باکس است. GAEMS G155 در حقیقت می تواند یک «محیط سرگرمی و بازی خصوصی» را در هر جایی برای تان فراهم کند. تنها کافی است ایکس باکس ۳۶۰ تان را درون جای مخصوصش قرار داده و کابل های مانیتور ۱۵ اینچی 720p آن را وصل کنید. البته سیم اسپیکرهای پرقدرت این جعبه جادو را هم نباید فراموش کنید.

کیفیت صفحه نمایش ال سی دی مجهز به تکنولوژی LED-backlit آن قابل قبول است، اما زاویه دید افقی این صفحه نمایش اصلا راضی کننده نیست. GAEMS هنوز هیچ صحبتی درباره قیمت و زمان ارائه این محصول و یا شیوه تامین نیروی آن به میان نیاورده است. اما می توانیم امیدوار باشیم که با گجتی لپ تاپ مانند و با عمر باتری بالا روبرو باشیم.

» در ادامه مطلب می توانید عکس های بیشتری از G155 را ببینید. 

Nima بازدید : 15060 1391/04/01 نظرات (22)

bing brings the holiday gold offers free xbox live preview for گرفتن اکانت گلد Xbox Live و مایکروسافت پوینت رایگان از سایت Bing

همانطور که می دونید سایت Bing وابسته به Microsoft است . شرکت Microsoft بمنظور افزایش بیننده های خود در سایت Bing تصمیم به دادن اکانت گلد و پوینت مجانی به بینندگان شده . حالا شما می تونید با ثبت نام در سایت Bing Rewards و دریافت پوینت های Bing اکانت گلد و پوینت مجانی دریافت کنید. برای اطلاعات بیشتر در اینباره و روش های دریافت کردیت پوینت به ادامه مطلب مراجعه کنید.

درباره ما
مدیر سایت تخصصی xboxها : تمامی اطلاعات خبرها دانلود بازی دانلود تم تریلر و... در اختیار کاربران گذاشته ایم شما می توانید با عضو شدن نه تنها از آن ها استفاده کنید بلکه می توانید از تالار گفتمان و فروشگاه و ... بهره مند شوید.منتظر نظرات خوبتان هستیم. ((باتشکر)) fb.com/www.xboxha.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما کدام یک از کنسول های نسل جدید را می خرید؟
    سایت تخصصی ایکس باکس ها در فیس بوک

    مارا در Facebook همراهی کنید

    آمار سایت
  • کل مطالب : 263
  • کل نظرات : 515
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 5796
  • آی پی امروز : 127
  • آی پی دیروز : 272
  • بازدید امروز : 209
  • باردید دیروز : 565
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,462
  • بازدید ماه : 1,462
  • بازدید سال : 101,056
  • بازدید کلی : 2,192,499
  • کدهای اختصاصی
    کد های تقلب بازی gta iv بازدید : 45761
    اجرا کننده بازی های ایکس باکس در کامپیوتر بازدید : 34875
    چگونه پدرمان را راضی کنیم تا xbox بخرد بازدید : 20079
    گرفتن اکانت گلد Xbox Live و مایکروسافت پوینت رایگان از سایت bing بازدید : 15059
    گیمر تگ بچه های ایرونی در XBOX Live بازدید : 11139
    آخرین بروز رسانی در قیمت xbox 360 بازدید : 10301
    راهنمای تصویری کامل بازی The Elder Scrolls V: Skyrim بازدید : 9841
    کلیه لوازم جانبی(Accessories) ایکس باکس 360 بازدید : 9781
    نحوه پچ کردن بازی های xgd3 برای lt3 و رایت معمولی آنها بازدید : 8897
    دانلود بازی پرندگان خشمگین Angry Birds Trilogy برای XBOX 360 بازدید : 7645
    ]