loading...
انجمن های تخصصی » ایکس باکس ها
PES 2014

آخرین ارسال های انجمن
:: MSM :: بازدید : 1047 1390/09/18 نظرات (2)

مایکروسافت قصد دارد نسخه جدید ایکس باکس را ارائه و دستگاهی را که در درجه اول برای بازی‌های ویدئویی طراحی شده بود به یک ابر وسیله برای تماشای هر آنچه می‌توان از تلویزیون دید تبدیل کند. ...


برای مشاهده کامل به ادامه مطلب بروید

به گزارش گروه خواندنی های مشرق به نقل از CNN، مایکروسافت وعده داده تا مدل جدید ایکس باکس که نام آن را "future of tv " گذاشته است، ایکس باکس 360 را به وسیله‌ای برای همه تفریحات مبدل خواهد کرد. مارک ویتن رئیس اجرایی بخش ایکس باکس مایکروسافت در وبلاگ رسمی خود نوشت: این بروز رسانی گامی بزرگ در جهت تحقق اهداف ماست که شما بتوانید به آسانی سرگرمی های خود را با کسانی که دوستشان دارید به اشتراک بگذارید.
ایکس باکس اولین کنسول بازی بود که Netflix داشت و بعدها اپلیکیشن‌هایی از قبیل ESPN, Hulu Plus, AT&T U-verse ، last.fm را به آن اضافه کردند. با این حال مایکروسافت در پی این است که با اضافه کردن 40 اپلیکیشن دیگر تماشا کردن آن را آسان‌تر کند.

اولین ویژگی جدید این دستگاه که به صورت رایگان روی آن تعبیه شده یک رابط کنترل صدا است که به کاربر اجازه می دهد ویدئوهای مختلف، کانال های تلویزیونی و بازی ها را تنها با درخواست کردن از آن اجرا کند.

یکی دیگر از ویژگی ها ترکیب کنترولر Kinect ایکس باکس 360 با موتور جست و جوی بینگ مایکروسافت است که از طریق آن می توان محتوای دلخواه را جست وجو کرد. Kinect در درجه اول به عنوان یک وسیله بازی ، از یک دوربین سه بعدی و یک دستگاه تشخیص صدا استفاده می کند که به کاربر اجازه می دهد بدون استفاده از هیج کنترلی با تلویزیون ارتباط برقرار کند.

اپلیکیشن هایی که روز سه شنبه در آمریکا از آنها پرده برداری می شوند عبارتند از : ESPN، Hulu, Netflix و MSNBC . همچنین در هفته ها و ماه های آینده ایکس باکس جدید یوتیوب، best buy’s Cinema now ، HBO، لیگ بزرگ بیسبال را اضافه خواهد کرد و همین طور کمپانی هایی مثل تایم وارنر ، شرکت مادر HBO، و حتی خود CNN در آن شریک شده اند.

مایکروسافت گفت: به این نسخه جدید ویژگی های شبکه های اجتماعی مانند رای دادن به کسی که شما حدس می زنید برنده بازی خواهد بود و نیز ابزاری که بتوانید دوستانتان را به یک بازی چند نفره دعوت کنید ، اضافه شده است. تحلیل گران معتقدند در زمانی که غول های فن آوری مثل گوگل و اپل سعی می کنند در بازار تلویزیون های تعاملی جای پایی برای خود باز کنند این مایکروسافت است که با قدرتی فراوان وارد بازی شده است.

جیمز مک کیو وی از مرکز تحقیقات فارستر گفت : مایکروسافت به تازگی وسیله ای را تهیه کرده است که همه چیز را در درون خود دارد. یک جعبه که هر آنچه شما می خواهید در اختیارتان قرار میدهد و به راحتی در تمام جهان در دسترس قرار می‌گیرد و قابلیت جست و جو با صدا را دارد.

در حال حاضر با 57 میلیون دستگاه ایکس باکسی که درخانه ها وجود دارد و 35 میلیون کاربری که به صورت زنده به شبکه ایکس باکس متصل می شوند مک کیو وی پیش بینی کرده است که این ایکس باکس جدید به سرعت گسترش می یابد و تاثیرات قابل ملاحظه ای در پی خواهد داشت.
برچسب ها ESPN، Hulu , Netflix , CNN , مایکروسافت ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mhsking در تاریخ 1348/10/11 و 21:48 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز وب خوبی داری. مایل به تبدل لینکی ؟ منو با اسم
** به روز ترین مرجع دانلود و خرید بازی **
لینک کن بعد بیا وبلاگم بگو با چه نامی لینکت کنم؟ ممنون.

این نظر توسط ali در تاریخ 1348/10/11 و 4:00 دقیقه ارسال شده است

salam doste man baner man az sayt shoma hazf shodeh ta 2 roz ayandeh ageh baner man dakhel sayt shoma nabashe baner shoma hazf mishavad


کد امنیتی رفرش
درباره ما
مدیر سایت تخصصی xboxها : تمامی اطلاعات خبرها دانلود بازی دانلود تم تریلر و... در اختیار کاربران گذاشته ایم شما می توانید با عضو شدن نه تنها از آن ها استفاده کنید بلکه می توانید از تالار گفتمان و فروشگاه و ... بهره مند شوید.منتظر نظرات خوبتان هستیم. ((باتشکر)) fb.com/www.xboxha.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما کدام یک از کنسول های نسل جدید را می خرید؟
    سایت تخصصی ایکس باکس ها در فیس بوک

    مارا در Facebook همراهی کنید

    آمار سایت
  • کل مطالب : 263
  • کل نظرات : 515
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5797
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 94
  • باردید دیروز : 608
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,400
  • بازدید ماه : 2,400
  • بازدید سال : 101,994
  • بازدید کلی : 2,193,437
  • کدهای اختصاصی
    کد های تقلب بازی gta iv بازدید : 45809
    اجرا کننده بازی های ایکس باکس در کامپیوتر بازدید : 34881
    چگونه پدرمان را راضی کنیم تا xbox بخرد بازدید : 20079
    گرفتن اکانت گلد Xbox Live و مایکروسافت پوینت رایگان از سایت bing بازدید : 15059
    گیمر تگ بچه های ایرونی در XBOX Live بازدید : 11139
    آخرین بروز رسانی در قیمت xbox 360 بازدید : 10303
    راهنمای تصویری کامل بازی The Elder Scrolls V: Skyrim بازدید : 9841
    کلیه لوازم جانبی(Accessories) ایکس باکس 360 بازدید : 9781
    نحوه پچ کردن بازی های xgd3 برای lt3 و رایت معمولی آنها بازدید : 8897
    دانلود بازی پرندگان خشمگین Angry Birds Trilogy برای XBOX 360 بازدید : 7645
    ]