loading...
انجمن های تخصصی » ایکس باکس ها
PES 2014

آخرین ارسال های انجمن
:: MSM :: بازدید : 1225 1391/04/28 نظرات (0)

کل داستان مجموعه کيش آدمکش بر اساس يک ايده خيالي شکل گرفته است. دزموند کاراکتر ثابت ...

برای آگاهی از این اخبار به ادامه مطلب برید.....

برای مشاهده همه اطلاعات راجع به بازی به صفحه مخصوص بازی مراجعه کنید

پس از انتشار نسخه برادري از مجموعه کيش آدمکش، شرکت Ubisoft اعلام کرد که عنوان نسخه سوم به اين نسخه تعلق ندارد. در واقع Ubisoft با خود قرارداد کرده است که تنها نسخه‌هايي به عنوان يک قسمت جديد از بازي محسوب شوند که در آن کاراکتر تازه‌اي را معرفي کند؛ در حالي که نسخه‌ اول با قهرماني الطائر و نسخه‌هاي بعدي با قهرماني اتزيو به تصوير کشيده مي‌شد. قسمت سوم از مجموعه کيش آدمکش تحت عنوان Assassin's Creed III در آينده‌اي نه چندان دور و با معرفي کاراکتري تازه در عصري تازه، عرضه خواهد شد.

کل داستان مجموعه کيش آدمکش بر اساس يک ايده خيالي شکل گرفته است. دزموند کاراکتر ثابت تمام مجموعه به پيشنهاد يک گروه محقق براي آزمايش دستگاه Animus دعوت مي‌شود. اين دستگاه، خاطرات ژنتيکي افراد را بازيابي مي‌کند؛ يعني دزموند مي‌تواند با استفاده از اين دستگاه در زمان به عقب بازگردد و تجربيات اجداد خود را مشاهده کند. بعد‌ها او در مي‌يابد اين دستگاه تنها براي او ساخته شده است تا بدين وسيله امکان يافتن ''قطعه‌اي از بهشت'' ايجاد شود. اين شيء ماورايي آخرين بار در دستان الطائر يکي از اجداد دزموند ديده شده است. نسخه‌هاي پي‌درپي اين مجموعه نمايش خاطرات بازيابي شده اجداد دزموند است تا خاطرات دست به دست به زمان حال برسند و سرنوشت ''قطعه‌اي از بهشت'' روشن شود. اين داستان به همين منوال در نسخه‌هاي متعدد ادامه مي‌يابد تا اين که جريان به انقلاب آمريکا در نسخه آتي اين مجموعه کشيده مي‌شود.

قسمت سوم از اين مجموعه در بـازه سي‌سالـه سـال‌هـاي 1753 تا 1783 روايت مي‌شود. قهـرمان ايـن نسخه يک دو رگه آمريکايي– انگليسي به نام Connor Kenway است. او نيز مانند اجداد خود يکي از اعضاي کيش آدمکش است و براي رسيدن به اهداف خود از روش حذف فيزيکي دشمنان و مخالفان استفاده مي‌کند. در نسخه‌هاي قبلي شخصيت‌هاي حقيقي مانند لئوناردو داوينچي و برخي از چهره‌هاي شاخص مسيحيت در رنسانس به اين بازي راه يافته بودند. در اين نسخه جورج واشنگتن، رهبر گروه استقلال‌طلبان و اولين رئيس‌جمهور آمريکا نيز به تصوير کشيده مي‌شود و بخش زيادي از بار داستاني بازي را بر دوش مي‌کشد. از اين منظر شايد بتوان گفت که اين نسخه، سياسي‌ترين نسخه از مجموعه عقيده آدمکش است.

گيم‌پلي نسخه‌هاي مختلف اين مجموعه روال نسبتا ثابت و کم ‌تغييري را پشت سر گذاشته است. در واقع اين گيم‌پلي از نسخه اول تا نسخه‌ اخير به سختي و بسيار اندک تغيير کرده و هويت خود را به خوبي حفظ کرده است. در نسخه آتي نيز اين روال ادامه مي‌يابد. کاراکتر اصلي بازي از سلاح‌هاي تازه‌اي استفاده خواهد کرد اما همچنان سلاح‌هاي تازه بيشتر فانتزي هستند و در عمل در هنگام بازي هنوز هم همان شمشير و خنجر جاسازي شده در دستکش قهرمان، سلاح‌هاي اصلي و کاربردي محسوب مي‌شوند. مهم‌ترين تغييرات در اين نسخه افزوده شدن مدهاي تازه براي اجراي گروهي و Co-Op بازي است. يکي از بخش‌هاي تازه معرفي شده اين بازي که براي اجرا به صورت Co-Op طراحي شده است، Wolfpack نام دارد. Wolfpack يک سبک تيمي براي مبارزه گروهي با دشمنان است. در واقع اعضاي تيم در سطح شهر رها مي‌شوند و به طور تصادفي اهداف خاصي تعيين خواهند شد. اعضاي تيم بايد در کوتاه‌ترين زمان ممکن به هدف رسيده و ماموريت را انجام دهند. نقشه‌ها بزرگ هستند و زمان نيز محدود است. در صورتي که زمان به صفر برسد تيم بازي را خواهد باخت و با انجام موفقيت‌آميز هر ماموريت، زمان بيشتري به تيم اهدا مي‌شود.

اين بازي براي سه کنسول Wii U ،Xbox 360 و PS3 در اکتبر و براي سيستم‌عامل‌هاي خانواده ويندوز در نوامبر سال ميلادي جاري به عرضه عمومي گذاشته خواهد شد. نسخه Wii U بعد از عرضه عمومي اين کنسول عرضه خواهد شد.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مدیر سایت تخصصی xboxها : تمامی اطلاعات خبرها دانلود بازی دانلود تم تریلر و... در اختیار کاربران گذاشته ایم شما می توانید با عضو شدن نه تنها از آن ها استفاده کنید بلکه می توانید از تالار گفتمان و فروشگاه و ... بهره مند شوید.منتظر نظرات خوبتان هستیم. ((باتشکر)) fb.com/www.xboxha.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما کدام یک از کنسول های نسل جدید را می خرید؟
    سایت تخصصی ایکس باکس ها در فیس بوک

    مارا در Facebook همراهی کنید

    آمار سایت
  • کل مطالب : 263
  • کل نظرات : 515
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 5797
  • آی پی امروز : 329
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 547
  • باردید دیروز : 608
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,853
  • بازدید ماه : 2,853
  • بازدید سال : 102,447
  • بازدید کلی : 2,193,890
  • کدهای اختصاصی
    کد های تقلب بازی gta iv بازدید : 45819
    اجرا کننده بازی های ایکس باکس در کامپیوتر بازدید : 34881
    چگونه پدرمان را راضی کنیم تا xbox بخرد بازدید : 20079
    گرفتن اکانت گلد Xbox Live و مایکروسافت پوینت رایگان از سایت bing بازدید : 15059
    گیمر تگ بچه های ایرونی در XBOX Live بازدید : 11139
    آخرین بروز رسانی در قیمت xbox 360 بازدید : 10303
    راهنمای تصویری کامل بازی The Elder Scrolls V: Skyrim بازدید : 9843
    کلیه لوازم جانبی(Accessories) ایکس باکس 360 بازدید : 9781
    نحوه پچ کردن بازی های xgd3 برای lt3 و رایت معمولی آنها بازدید : 8897
    دانلود بازی پرندگان خشمگین Angry Birds Trilogy برای XBOX 360 بازدید : 7645
    ]